• تاریخ : ۱۹ام آبان ۱۳۹۶
  • موضوع : ورزشی

اتاق خبر ۲۴: 

باشگاه پاری سن ژرمن به شدت به دنبال رشد برند تجاری خود در تمام سطوح است؛ به همین دلیل استاپفورد، مدیر بخش دیجیتال سابق بارسا و منچسترسیتی که شهرتی فراوان در این زمینه دارد را نیز جذب کرده است.

هدف از استخدام استاپفورد، بهینه سازی توزیع و کسب درآمد از محتوای آنلاین باشگاه بوده و این باشگاه فرانسوی به جز پیشرفت و توسعه درون زمین، در بیرون از مستطیل سبز نیز این هدف را دنبال می کند و آنها قصد دارند پروسه پیشرفت منچسترسیتی از سال ۲۰۰۹ را در این خصوص الگو قرار دهند.

با ورود ستارگانی چون نیمار و امباپه، کانال رسمی باشگاه از ماه آگوست ۵ برابر بازدیدکننده داشته و هدف استاپفورد تمرکز بر پایداری آن است که بعد از فروکش کردن هیجانات انتقال نیمار کاهش یافته است.

برای مشاهده خبر ورزشی کلیک کنید.

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما