جوان آمریکایی پیشنهاد 5 هزار دلاری ایلان ماسک را نپذیرفت

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews پسر 19 ساله درخواست 5 هزار دلاری ایلان ماسک را برای پاک کردن اکانت توییتر [email protected] نپذیرفت.

جوان آمریکایی پیشنهاد 5 هزار دلاری ایلان ماسک را نپذیرفت

جک سوئینی که اهل فلوریدا است در یک حساب توئیتری کل پروازهای ایلان ماسک و مسیرهای جت خصوصی او را منتشر می کند.

این جوان زیرک که تا این لحظه بیش از 150 هزار دنبال کننده توئیتری دارد با استفاده از یک بات (رُبات اینترنتی) کل تحرکات جت ایلان ماسک را رصد کرده و در توئیت های خود اطلاعاتی نظیر زمان و مقصد پروازها و طول مدت سفر ایلان ماسک را منتشر می کند.

پیام اولیه ایلان ماسک به این جوان به اواخر ماه نوامبر گذشته بر می شود. ثروتمندترین مرد دنیا در یک پیام کوتاه توییتری خطاب به جک نوشته بود: می توانی حذفش کنی؟ ریسک امنیتی دارد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: فولکس واگن مهم ترین رقیب تسلا است

مالک تسلا و اسپیس ایکس برای اینکه مردم متوجه مقصد سفرهای او نشوند پیشنهاد 5 هزار دلاری می دهد اما جک سوئینی در پاسخ مبلغ توافق را 10 برابر می کند. او به ایلان ماسک می گوید با 50 هزار دلار می تواند خرج تحصیل خود را تامین کند یا دست کم یک تسلای مدل 3 بخرد.

اما مدیر تسلا با این تصور که جک دارد از موقعیت پیش آمده سوء استفاده می کند پاسخ می دهد: از این که یک ابله مرا بازیچه خود کند خوشم نمی آید.

جک پاسخ می دهد بنظرش راه های دیگری هم بجز پرداخت پول وجود دارد مثل یک بورس تحصیلی که می توانست مسئله پاک کردن توئیت را خیلی ساده تر از این ها حل نماید. ایلان ماسک تا به امروز به این تقاضا جوابی نداده است.

جک 19 ساله گفته به ایلان ماسک برای حفاظت بیشتر از داده هایش توصیه هایی کرده مثلا به آقای میلیاردر گفته که چگونه با کمک یک سیستم مسدودسازی، شناسه جت خود را تغییر دهد تا ردیابی اش سخت تر شود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1453

به "جوان آمریکایی پیشنهاد 5 هزار دلاری ایلان ماسک را نپذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان آمریکایی پیشنهاد 5 هزار دلاری ایلان ماسک را نپذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید