گوشی گلکسی A04 سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد

به گزارش مجله پیوند، هفته گذشته گوشی هوشمند تازهی از سامسونگ با شماره مدل SM-A045F/DS در وب سایت صدور گواهینامه FCC مشاهده شد. اندکی بعد تعیین شد که این گوشی هوشمند، گلکسی A04، گوشی مالی تازه این شرکت کره ای است. اکنون اما این گوشی هوشمند با همین شماره مدل در یکی دیگر از وب سایت های صدور گواهینامه یعنی NBTC ظاهر شده که نام گلکسی A04 را برای این گوشی تأیید می نماید. علاوه بر این، این گوشی پیروز به دریافت گواهینامه BIS نیز شده است که به لطف آن ها توانستیم به بعضی از تعیینات این گوشی هوشمند مالی دسترسی پیدا کنیم.

گوشی گلکسی A04 سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد

سامسونگ پس از معرفی سری گوشی های پرچم دار گلکسی S22 که با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد، تصمیم به رونمایی از گوشی های تازه خود گرفت و این تصمیم را با معرفی گوشی های هوشمند بسیاری از سری A و M نظیر A33، A53، M33 و M13 عملی کرد. اما کار سامسونگ به همین جا ختم نمی گردد، زیرا این شرکت این بار میخواهد زیست بوم محصولات مالی خود را با معرفی چند گوشی هوشمند تازه که یکی از آن ها گلکسی A04 است، توسعه دهد.

گوشی تازه گلکسی A04 سامسونگ به نظر می رسد که قرار است به عنوان جانشین گوشی مالی A03 که پاییز 1400 روانه بازار شده بود، در اختیار کاربران قرار گیرد. حضور این گوشی هوشمند در چندین وب سایت صدور گواهینامه حاکی از آن است که احتمالاً به زودی شاهد معرفی این گوشی هوشمند مالی خواهیم بود. باید خاطر نشان کنیم که وب سایت های BIS و NBTC هیچ اطلاعات خاصی را در خصوص این گوشی هوشمند تازه به ما نمی دهند، اما از آن جایی که پیش تر گلکسی A04 در وب سایت صدور گواهینامه FCC دیده شد، بعضی اطلاعات این گوشی هوشمند فاش شده است.

به همین دلیل و طبق اطلاعات منتشر شده از وب سایت FCC، گلکسی A04 سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده خواهد نمود که برای یک گوشی هوشمند مالی بهره گیری از چنین باتری پر ظرفیتی، بسیار مناسب تلقی می گردد. این وب سایت بعلاوه نشان می دهد که این گوشی تازه سری گلکسی A از شارژر 15 واتی برای تأمین انرژی مجدد باتری خود بهره می برد.

به گفته شایعات متعدد، سیستم عامل اندروید 12 را به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و احتمالاً تازهترین رابط کاربری OneUI سامسونگ را اجرا خواهد نمود. بعلاوه به لطف منابع خبری می دانیم گلکسی A04 از تراشه اگزینوس 850 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه سامسونگ یک چیپست 8 هسته ای است که با فناوری ساخت 8 نانومتری LPP فراوری شده است. اگزینوس 850 در بخش پردازنده مرکزی از هشت هسته پردازشی نه چندان توانمند Cortex-A55 با بیشینه فرکانس 2.0 گیگاهرتز استفاده می نماید.

بعلاوه شنیده می گردد که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح +HD و رفرش ریت 60 هرتز بهره خواهد برد. اطلاعات دیگری در خصوص این گوشی هوشمند مالی در دسترس نیست، اما انتظار داریم در روزهای آینده خبرهای دقیق تر و بیشتری در خصوص این گوشی تازه سامسونگ منتشر گردد. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که نسل فعلی این گوشی یعنی گلکسی A03 اواخر سال 2021 روانه بازار شد.

این گوشی سامسونگ از صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ (720p) و حفره مبتنی بر نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد. گلکسی A03 بعلاوه از یک پردازنده هشت هسته ای با دو هسته اصلی 1.6 گیگاهرتزی و شش هسته ثانویه 1.6 گیگاهرتز قدرت می گیرد و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین دوگانه تعبیه شده که مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 است. در حفره نمایشگر این گوشی هوشمند ارزان سامسونگ هم دوربین 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 دیده می گردد.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1555

به "گوشی گلکسی A04 سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی A04 سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید