آزمون جامع دکتری در موعد مقرر برگزار می گردد، حدس ها درباره حذف این آزمون نادرست است

به گزارش مجله پیوند، سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی این دانشگاه خاطرنشان کرد که این آزمون در زمان مقرر برگزار می گردد.

آزمون جامع دکتری در موعد مقرر برگزار می گردد، حدس ها درباره حذف این آزمون نادرست است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، احمد حیدری اظهار کرد: برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اسلامی، تا این لحظه، بر اساس زمان مقرر برگزار خواهد شد و حدس های منتشر شده مبنی بر حذف این آزمون نادرست است.

وی اضافه کرد: البته با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر به حداقل رساندن جابجایی دانشجویان به دلیل شیوع بیماری کووید-19 و شرایط شیوع کرونا در خرداد ماه، تصمیم گیری های لازم انجام خواهد شد و قطعا برگزاری آزمون به شرایط آن زمان بستگی خواهد داشت ولی تا این لحظه برگزاری آزمون دستخوش تغییری نشده است.

بر اساس بندهای شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 ، آزمون جامع در تمام رشته ها استانی بوده (به استثنای واحدهای ویژه مستقل) و به صورت حضوری و در قالب طرح تعاون (در واحد مرکز استان یا سایر واحدهای استان) از تاریخ 1 تا 13 خرداد ماه سال 1400 با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بخش شفاهی آزمون جامع نیز با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی محل تحصیل یا غیر حضوری به وسیله سامانه های آموزشی مورد تایید دانشگاه برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1063

به "آزمون جامع دکتری در موعد مقرر برگزار می گردد، حدس ها درباره حذف این آزمون نادرست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع دکتری در موعد مقرر برگزار می گردد، حدس ها درباره حذف این آزمون نادرست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید