آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از چهار میلیون نفر گذشت

به گزارش مجله پیوند، در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا درجهان از مرز 15 میلیون نفر عبور نموده است، تعداد مبتلایان به این ویروس در آمریکا نیز از چهار میلیون نفر گذشت که خبر خوبی برای دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور که این روزها عملکرد دولت در مقابله با این ویروس زیر ذره بین منتقدان و سیاستمداران واقع شده است، نیست.

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از چهار میلیون نفر گذشت

تارنمای خبری وردمترز دات اینفو (worldometers.info) شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را (تا لحظه مخابره این خبر) چهار میلیون و 28 هزار و 569 نفر اعلام نموده است.

بر اساس این گزارش شمار جان باختگان از این ویروس نیز در آمریکا 144هزار و 953 نفر رسید.

همه گیری بیماری کووید-19 در آمریکا بحرانی است که به گفته کارشناسان نتیجه سوء مدیریت ترامپ در کاخ سفید است.

آرماند دوریان (Armand Dorian) پزشک متخصص درمان کووید-19 در لس آنجلس در مصاحبه ای در 30 تیرماه با شبکه خبری سی ان ان بحران بوجود آمده ، هشدار داد که شرایط کنونی همه گیری کرونا در آمریکا به مانند قطاری است که به سوی یک مانع سخت روی نهاده است.

دوریان به سی ان ان گفته بود: تنها یک فرد مبتلا به کووید-19 قادر است طی یک ماه یک هزار نفر را آلوده به این ویروس سازد؛ چنانچه اقدام صحیحی انجام نگیرد، آمریکا به سوی یک فاجعه پیش می رود.

آمریکا بازیچه دست کرونا

دن جیلبر (Dan Gelber) شهردار شهر میامی ایالت فلوریدا در ارتباط با شرایط بحرانی در ایالت فلوریدا و سایر ایالت های آمریکا در 29 تیرماه به سی ان ان گفت: اکنون ما هیچ کنترلی بر ویروس کرونا نداریم و درحقیقت این کرونا است که بر ما کنترل و احاطه دارد و بازیچه آن قرار گرفته ایم.

چرخش 180 درجه ای ترامپ در زدن ماسک

ترامپ پس از گذشت نزدیک به هفت ماه از همه گیری ویروس کرونا در آمریکا که اکنون مبتلایان به این ویروس در آمریکا از 4میلیوننفر عبور نموده است، 30 تیرماه در توئیتی با چرخشی 180 درجه ای به زدن ماسک روی آورده و آن را اقدامی میهن پرستانه خواند.

اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر دنیا به بیش از 15میلیون و 96هزار نفر رسیده است که از این تعداد نیز بیش از 619 هزار نفر تا به امروز جان باخته اند.

آمریکا با عبور تعداد مبتلایان از چهار میلیون نفر همچنان در صدر سایر کشورهای دنیا واقع شده است.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 585

به "آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از چهار میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از چهار میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید