اعتراض رسمی ترابزون اسپور به حکم یوفا

به گزارش مجله پیوند، باشگاه ترابزون اسپور ترکیه به حکم صادره از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر محرومیت یک ساله از شرکت در رقابت های باشگاهی این قاره رسماً اعتراض کرد.

اعتراض رسمی ترابزون اسپور به حکم یوفا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه فاناتیک ترکیه، باشگاه ترابزون اسپور با استفاده از مدت زمانی قانونی 10 روزه از حکم یوفا به دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد. این باشگاه پرونده 28 صفحه ای دال بر رعایت تمامی قوانین مالی جوانمردانه اتحادیه فوتبال اروپا را به CAS ارسال کرد و انتظار می رود این دادگاه ظرف 21 روز آینده به آنالیز آن بپردازد. البته یوفا نیز با توجه به شکایت باشگاه ترابزون اسپور اسناد لازم را به دادگاه جهانی حکمیت ورزشی ارائه خواهد نمود.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه ترابزون اسپور را به خاطر نقض قانون بازی جوانمردانه مالی یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد. با تحقیقات یوفا ثابت شد این تخلف سال 2016 اتفاق افتاده است.

ترابزون اسپور که از مجید حسینی در ترکیب خود بهره می برد هم اکنون صدرنشین جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه است و در صورت قهرمانی می تواند به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، اما حکم صادره از یوفا مانع این اتفاق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 520

به "اعتراض رسمی ترابزون اسپور به حکم یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض رسمی ترابزون اسپور به حکم یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید