افتتاح 2200 طرح عمرانی در آذربایجان شرقی همزمان با ایام دهه فجر

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، محمدصادق پورمهدی عصر یک شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز ایام مبارک دهه فجر با اعلام این خبر اضافه نمود: برای اجرای این طرح که از محل اعتبارات استانی، ملی و شرکتی بوده در مجموع 14 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

افتتاح 2200 طرح عمرانی در آذربایجان شرقی همزمان با ایام دهه فجر

وی ابراز داشت: از این تعداد پروژه 350 طرح در شهرها و بقیه در روستاهای استانم مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

معاون استاندار با بیان اینکه 300 هزار میلیارد ریال طرح نیمه کاره از دولت قبل در استان وجود دارد، ادامه داد: امیدواریم بخش عمده ای از این طرح ها امسال به بهره برداری برسد که طرح های گازرسانی به 124 روستا، بهسازی چندین مساکن روستایی، افتتاح سالن جدید ترمینال تبریز، مراکز بهداشتی و درمانی در چندین نقطه، بهسازی اتوبان پاسداران تبریز، تاسیسات شبکه فاضلاب تبریز، بهسازی و روکش آسفالت جاده های روستایی، افتتاح چندین مدرسه شبانه روزی روستایی، سالن های ورزشی با مشارکت بخش خصوصی، طرح های مخابراتی، لایروبی 80 کیلومتر جهت آجی چای تا دریاچه ارومیه آماده افتتاح در ایام دهه فجر هستند.

پورمهدی در خصوص اقدامات معاونت مطبوع خود در جذب سرمایه گذار خارجی در پسابرجام ابراز داشت: ما به دنبال سرمایه گذاری هستیم که طرح های نیمه تمام را در استان تکمیل، برای اشتغال اقدم جدی و در ورود فناوری های نوین به استان کمک ما باشد.

وی در خصوص بزرگراه تبریز سهند نیز گفت: اعتبار اجرای قطعه باقیمانده این بزرگراه تامین شده و در حال واگذاری اجرای آن به شرکت عمران سهند هستیم تا کارهای اجرایی آن آغاز شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش برای تهیه زیر ساخت های لازم جهت آمادگی تبریز در سال 2018 برای استقبال از گردشگران به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام خبرداد وگفت: تمام امکانات ترابری ما آماده است و اکنون منتظریم تا سرمایه گذار بخش خصوصی سالن تعمیر و نگهداری فرودگاه تبریز را کامل و تحویل دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 302

به "افتتاح 2200 طرح عمرانی در آذربایجان شرقی همزمان با ایام دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 2200 طرح عمرانی در آذربایجان شرقی همزمان با ایام دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید