امامی: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم

به گزارش مجله پیوند، محمدابراهیم امامی گفت: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش در خصوص چگونگی برگزاری اردوهای تیم های ملی هستیم.

امامی: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با سایت فدراسیون کشتی، درباره اخبار منتشر شده در مورد برگزاری اردو های تیم های ملی به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: تا به امروز به صورت رسمی و مکتوب در این مورد به فدراسیون کشتی مجوزی داده نشده و به محض دریافت مجوز، در مورد چگونگی برگزاری اردو ها تصمیم گیری خواهد شد.

وی توضیح داد: البته فدراسیون کشتی منتظر این موضوع نیز هست که آیا مسابقات دنیای بزرگسالان در سال 2020 برگزار می گردد یا خیر، اما بهرحال در آینده ای نزدیک جلسه کادر های فنی تیم های ملی کشتی در مورد برگزاری اردو ها با حضور حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار و در مورد چگونگی انجام اردو ها تصمیم گیری خواهد شد.

امامی ادامه داد: حتی اگر مسابقات دنیای نیر برگزار نگردد در مورد چگونگی تشکیل اردو های هدفمند برای آمادگی کشتی گیران به جهت حضور در رقابت های گزینشی و در نهایت المپیک توکیو بحث و گفتگو خواهد شد و در نهایت فدراسیون کشتی در این مورد تصمیمات مقتضی را خواهد گرفت.

سخنگوی فدارسیون با اشاره به اهمیت برگزاری رقابت های لیگ برای فدراسیون کشتی، گفت: با توجه به اهمیت و اولویت حفظ سلامت کشتی گیران و سایر دست اندرکاران، رئیس فدراسیون به زودی جلسه ای را با دکتر نمکی وزیر بهداشت برگزار خواهد نمود تا در مورد نحوه برگزاری رقابت های لیگ و تمرینات کشتی گیران در باشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیم گیری مقتضی بعمل آید.

امامی در انتها با اشاره به پنجم شهریورماه زادروز دنیا پهلوان غلامرضا تختی و روز ملی کشتی و برنامه فدراسیون برای این روز اعلام کرد: با توجه به اینکه این روز ها مصادف است با ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، صبح فردا (چهارشنبه) مراسم رونمایی از مقبره شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همراه با عزاداری ایام محرم با حضور تعدادی از مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان در محل فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 636

به "امامی: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید