بایدن در فلوریدا حالت فوق العاده بیان کرد

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا همزمان با نزدیک شدن طوفان استوایی السا به استان فلوریدا، با اعلام شرایط اضطراری در این استان موافقت کرد.

بایدن در فلوریدا حالت فوق العاده بیان کرد

کاخ سفید طی بیانیه ای گفت: رئیس جمهور در استان فلوریدا شرایط فوق العاده گفت و دستور داد که برای تامین و تدارک اقدامات استانی، قبیله ای و محلی در واکنش به شرایط فوق العاده ناشی از طوفان السا مساعدت فدرال صورت گیرد. این شرایط فوق العاده از چهارم جولای شروع شده است و ادامه خواهد داشت.

اعلام حالت فوق العاده به وزارت امنیت داخلی و آژانس مدیریت بحران آمریکا اجازه می دهد که اقدامات و کوشش هایشان را جهت کاهش اثرات فاجعه در فلوریدا هماهنگ نمایند. این اقدامات شامل تهیه تجهیزات و منابع لازم برای کاستن آسیب های ناشی از این طوفان است.

به گزارش خبرنگاران، پیشتر هم فرمانداری استان فلوریدا همزمان با نزدیک شدن طوفان استوایی السا، در جنوب این استان حالت فوق العاده اعلام نموده بود.

احتمال می رود این طوفان هولناک روز دوشنبه به فلوریدا برسد و به ساکنان نواحی جنوبی این استان درباره بارندگی شدید، وقوع سیل و حتی تشدید سرعت وزش باد هشدار داده شده است.

گفته می گردد که اندازه قدرت و راستا طوفان السا هنوز معین نیست و این موضوع به نگرانی ها درباره آن دامن می زند.

این طوفان پیش از ورود به فلوریدا، از کوبا هم خواهد گذشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1198

به "بایدن در فلوریدا حالت فوق العاده بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در فلوریدا حالت فوق العاده بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید