تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه

به گزارش مجله پیوند، شورای اتحادیه اروپا روز گذشته تحریم ها علیه بخش های خاص مالی روسیه را برای مدت شش ماه دیگر تمدید کرد.

تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، شورای اتحادیه اروپا روز دوشنبه، 29 ژوئن (9 تیر ماه)، تمدید تحریم های مالی علیه روسیه به مدت شش ماه دیگر را تصویب کرد.

در سایت رسمی شورای اتحادیه اروپا در این خصوص آمده است: امروز، شورا تصمیم گرفت تا اقدامات محدود کننده علیه بخش های خاص اقتصاد فدراسیون روسیه را برای شش ماه دیگر، تا تاریخ 31 ژانویه سال 2021 تمدید کند.

لازم به یادآوری است که این تصمیم در تاریخ 19 ژوئن (30 خرداد ماه) پس از آخرین ارزیابی ها از نحوه اجرای توافقنامه مینسک درباره حل و فصل مناقشه داخلی در اوکراین اتخاذ شد. این در حالی است که مقامات کی یف موظف به اجرای تعهدات خویش در چارچوب این توافقات هستند.

علاوه بر این، در تاریخ 18 ژوئن، شورای اتحادیه اروپا تصمیم دیگری در مورد تمدید بسته دیگری از تحریم های ضد روسی که به دلیل اشغال شبه جزیره کریمه اعمال شده بود، را مورد تصویب قرار داده بود.

در اواخر ماه مه، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان تاکید نمود که ضروری است تا به روابط بین فدراسیون روسیه و اتحادیه اروپا انگیزه جدیدی ببخشید، ولی با اعمال تحریم ها علیه مسکو باید حفظ گردد.

در اوایل ماه مارس سال 2020، نمایندگان دائم کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد تمدید دوباره تحریم های منحصربه فرد علیه روسیه برای مدت شش ماه به توافق رسیده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 554

به "تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید