جو نیویورک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امنیتی شد

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران : پلیس نیویورک با توجه به جنجال برانگیز بودن این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال بروز حوادث امنیتی از افزایش حضور نیروهای پلیس از هشت روز پیش از انتخابات 2020 اطلاع داد.

جو نیویورک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امنیتی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ترنس مونهان فرمانده پلیس نیویورک روز سه شنبه به وقت محلی در کنفرانس خبری اظهار داشت که پلیس هیچ تهدید شناخته شده ای برای ایجاد اخلال در انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) مشاهده نکرده است اما با این وجود پلیس آماده است تا هرگونه خشونت احتمالی را حل نماید.

مونهان اضافه نمود: شکی نیست که این انتخابات نسبت به سال های گذشته جنجال برانگیز خواهد بود برای همین طرح ما آمادگی در برابر هرگونه حادثه است.

رییس پلیس نیویورک خاطر نشان کرد که از تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) صدها نیروی پلیس اضافی در سطح شهر مستقر خواهند شد و اگر کسی کوشش کند در شرکت مردم در انتخابات تداخل کند اقدام خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 2020 آمریکا سومین و آخرین مناظره انتخاباتی ترامپ نامزد جمهوریخواهان و بایدن نامزد دموکرات ها قرار است بامداد آدینه آینده به وقت تهران برگزار گردد.

کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا از بیم احتمال تکرار قانون گریزی های غم انگیز مناظره اول که موجب شد مقامات ارشد این کشور مضحکه جهانی شوند، میکروفون را تحت کنترل بگیرد.

به دنبال اختلال مکرر ترامپ در مناظره نخست که بارها سخنان بایدن را قطع و بر خلاف قواعد مناظره اظهار نظر کرد، کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری آمریکا دوشنبه شب اظهار داشت میکروفون های ترامپ و بایدن را در غیر زمان پاسخگویی قطع خواهد نمود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 716

به "جو نیویورک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امنیتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو نیویورک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امنیتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید