جیمز باند از ترس کرونا دیرتر می آید، ناخشنودی سینماداران

به گزارش مجله پیوند، فیلم جدید جیمز باند با عنوان زمانی برای مردن نیست به دلیل خطر گسترش ویروس کرونا به تعویق افتاد اما دیگر فیلم های پرطرفدار هالیوودی قرار است طبق موعد مقرر راهی اکران شوند.

جیمز باند از ترس کرونا دیرتر می آید، ناخشنودی سینماداران

به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی های فراوری نماینده جیمز باند دیروز چهارشنبه اعلام کردند زمانی برای مردن نیست را دیرتر اکران می نمایند.

کمپانی های ام جی ام، ائون پروداکشنز و یونیورسال اعلام کردند بیست و پنجمین فیلم از فیلم های جیمز باند را با 6 ماه تاخیر راهی سینماها می نمایند و تاریخ اکران آن از آوریل به نوامبر موکول می گردد.

این تصمیم نتیجه عواقبی است که از ویروس کرونا بازار فیلم را تحت شعاع قرار داده است. اکنون 70 هزار سالن سینما در چین تعطیل شده اند و در کشورهایی چون کره جنوبی و ایتالیا نیز سینماروها با خطر ابتلای به ویروس کرونا روبرو هستند.

زمانی برای مردن نیست که با بودجه 250 میلیون دلاری بدون محاسبه بازاریابی ساخته شده، به نظر می رسد در این بازار تنها مانده است. در عین حال این خبر ناخوشایندی برای سینماداران است که به خودی خود در فشار سرویس تماشای آنلاین فیلم هم بوده اند.

انجمن سینماداران با صدور بیانیه ای به این تصمیم انتقاد نموده و تاکید نموده که همه سینماها در آمریکا و کانادا و دیگر نقاط پرفروش جهان باز هستند زیرا سینما دو وجه بین المللی و محلی دارد و تصمیم تاخیر در اکران جیمز باند تصمیم منحصر به فردی برای کمپانی و فیلم محسوب می گردد.

قرار بود زمانی برای مردن نیست در بریتانیا از 31 مارس در لندن راهی سینماها گردد و بعد از 2 آوریل در آمریکا روی پرده ها برود.

با این حال دیزنی اعلام نموده برنامه های نمایش فیلم هایش را تغییر نمی دهد و مولان اواخر مارس و بیوه سیاه پوش اوایل ماه می راهی سینماها می شوند. این در حالی است که چین بازار مهمی برای فیلم مولان محسوب می شد.

چند روز پیش نامه ای که از سوی طرفداران این فیلم به صورت مجازی منتشر شده بود از سازندگان فیلم خواسته شده بود تا اکران فیلم را به تعویق بیندازند. در این نامه آمده بود این فقط یک فیلم است و سلامت مردم مهمتر است.

با این تصمیم زمانی برای مردن نیست که در آن دنیل کریگ که برای آخرین بار در نقش جیمز باند دیده می گردد 12 نوامبر در بریتانیا و 25 نوامبر در آمریکا راهی اکران خواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 358

به "جیمز باند از ترس کرونا دیرتر می آید، ناخشنودی سینماداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز باند از ترس کرونا دیرتر می آید، ناخشنودی سینماداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید