حاتمی: اگر مسائل حل نشود، به نفت برنمی گردم، ماندنم در مسجدسلیمان به خاطر مهمان نوازی مردم بود

به گزارش مجله پیوند، فرزاد حاتمی، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت در صورتی به تمرینات این تیم بازمی گردد که مشکلاتش حل گردد، مشکلاتی که او ترجیح داد تنها داخل باشگاه مطرح گردد.

حاتمی: اگر مسائل حل نشود، به نفت برنمی گردم، ماندنم در مسجدسلیمان به خاطر مهمان نوازی مردم بود

فرزاد حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه اردوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران ترک نموده است، گفت: ماندن من در مسجدسلیمان تنها به خاطر میهمان نوازی گرم مردم این شهر بود. من روز اول می خواستم برگردم و مسائل زیادی مرا آزار داد، اما تا الان و به خاطر مردم مسجدسلیمان دوام آوردم. با این حال مسائلی پیش آمد که نتوانستم بمانم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل اسکان، تنها موضوع مورد مناقشه میان او و مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان است یا خیر، توضیح داد: اسکان و معیشت، یکی از مسائل مورد بحث ما بود و موضوعات دیگری در این میان نقش داشت. با این حال ترجیح می دهم موضوع در داخل باشگاه و با حضور تارتار و مدیرعامل باشگاه حل گردد.

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا به تمرینات این تیم بازخواهد گشت یا خیر، به خبرنگاران گفت: باید جلسه ای با مدیران باشگاه برگزار کنیم و ببینم این مسائل حل می گردد یا خیر. باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

حاتمی در واکنش به شایعه ای مبنی بر درگیری او با سوشا مکانی اظهار داشت: سوشا رفیق من است و با هم رابطه بسیار خوبی داریم. اتفاقاً او با من تماس گرفت و گفت که برگردم. مکانی عملکرد بسیار خوبی در نفت داشته و کلین شیت های او و کوشش های سایر بازیکنان باعث شده که تیم تا حالا شکستی نداشته باشد. با این حال شرایط برای من مساعد نبود. اگر مسائل موجود حل گردد، به تیم برمی گردم و اگر حل نگردد، این کار را نمی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با مدیرعامل باشگاه راجع به مسائلش صحبت نموده است یا خیر، بیان نمود: من با حسن پور (سرپرست تیم) صحبت می کنم. او تاکنون هر کاری از دستش برآمده است، انجام داده و من از او تشکر می کنم، اما هر کسی تا حدی می تواند کارها را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 52

به "حاتمی: اگر مسائل حل نشود، به نفت برنمی گردم، ماندنم در مسجدسلیمان به خاطر مهمان نوازی مردم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: اگر مسائل حل نشود، به نفت برنمی گردم، ماندنم در مسجدسلیمان به خاطر مهمان نوازی مردم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید