خبرنگاران آزمون کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه یادگار امام (ره) برگزار گردید

به گزارش مجله پیوند، شهرری - خبرنگاران - آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال 1399 امروز(آدینه) با حضور تمامی داوطلبان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحد یادگار امام (ره) شهرستان ری برگزار گردید.

خبرنگاران آزمون کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه یادگار امام (ره) برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یادگار امام خمینی(ره)، آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال 1399 صبح امروز آدینه 14 شهریور با رعایت کامل نکات بهداشتی طبق دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا با حضور تمامی داوطلبان مناطق 19 و 20 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار گشت.

معاون آموزشی دانشگاه یادگار امام خمینی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون به جهت شیوع ویروس کرونا، رعایت بهینه و کامل پروتکل های بهداشتی و اصول رعایت فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، گفت: در این آزمون نیز همانند آزمون های دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری کارشناسی سال 99، ضد عفونی کردن کلاس ها و جایگاه های محل استقرار داوطلبین، انجام تب سنجی، نصب ضد عفونی کننده در مبادی ورودی دانشگاه، حضور پزشک معتمد، اهداء ماسک به داوطلبان، استقرار مامورین نیروی انتظامی و پلیس راهور، استقرار یک دستگاه آمبولانس و اکیپ اداره برق در محوطه دانشگاه از جمله اقداماتی بود که توسط مسئولین و عوامل اجرایی پر کوشش واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری انجام گرفت.

دکتر امیر احمری نژاد به خط کشی مناسب جهت رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی در ورودی اصلی دانشگاه و ورودی محل های برگزاری آزمون و همچنین قرار دریافت تعدادی از همکاران بعنوان همیار آزمون جهت راهنمایی و راهنمایی داوطلبان به محل های برگزاری آزمون اشاره نمود و اضافه نمود: آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال99 با حضور تمامی داوطلبان مناطق 19 و 20 در دانشکده های مدیریت و حسابداری و علوم انسانی برگزارگشت.

وی با اشاره به موقعیت خوب جغرافیایی دانشگاه یادگار امام(ره) دسترسی آسان به خطوط مترو و همچنین تجارب ارزنده این واحد دانشگاهی در برگزاری پیروز آزمون های مختلف، اضافه نمود: آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال99 در مدت زمان معین شده در صحت و سلامت کامل برگزار گشت.

دانشگاه یادگار امام خمینی(ره) در ابتدای اتوبان تهران - قم، روبروی حرم مطهر امام خمینی(ره) واقع شده است و دارای 23 هزار دانشجو در 207 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 674

به "خبرنگاران آزمون کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه یادگار امام (ره) برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه یادگار امام (ره) برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید