خبرنگاران ارتقای خدمات آبفای شهری و روستایی خراسان رضوی نیازمند یکپارچه سازی است

به گزارش مجله پیوند، گناباد- خبرنگاران- رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی خراسان رضوی یکپارچه سازی این دو شرکت را لازمه ارتقای خدمات به مردم دانست.

خبرنگاران ارتقای خدمات آبفای شهری و روستایی خراسان رضوی نیازمند یکپارچه سازی است

سید ابراهیم علوی روز یکشنبه در جلسه معارفه رییس اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی گناباد که به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید اضافه نمود: یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی با هدف ارتقای خدمات این بخش در سطح کشور طی سالجاری مورد توجه وزارت نیرو نهاده شد و فرایند یکپارچه سازی در استان خراسان رضوی از اسفندماه سال جاری شروع شد.

وی ادامه داد: ادغام ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی هفت شهرستان استان خراسان رضوی تا به امروز اجرا شده و بقیه به تدریج در دست اقدام است و برای ارتقای خدمات در این بخش نیازمند بازنگری در سیستم اداری و خدمات رسانی در این بخشها هستیم.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی خراسان رضوی کمبود منابع آبی و افزایش شوری و سختی آب و کمبود اعتبارات را از مسائل مهم در آب رسانی به مناطق شهری و روستایی خراسان رضوی برشمرد و گفت: تغییرات در حوزه های فنی با هدف ارتقای خدمات این بخش لازم است.

علوی اضافه نمود: باید با هم افزایی بین بخشی برای ارتقای خدمات به مردم در مناطق شهری و روستایی استان خراسان رضوی کوشش کرد.

فرماندار گناباد هم در این معارفه گفت: مخزن 10 هزار متر مکعبی آب گناباد با 90 درصد پیشرفت در دست اجراست و سرعت بخشی در تکمیل آن نیازمند توجه مسوولان ذیربط است.

حامد قربانی اضافه نمود: طرح ساخت مخزن آب روستای روشناوند که در آستانه ارتقا به بخش است از چندی قبل به مسوولان ارایه شده و هنوز محقق نشده است که باید با بذل عنایت مسوولان در آینده نزدیک شاهد احداث آن باشیم.

وی افزود: گناباد در زمینه اعتبارات آبرسانی روستایی در ردیف 27 استان خراسان رضوی قرار گرفته است و این مورد اعتراض ماست و برطرف این مشکل نیازمند توجه بیشتر مسوولان است و باید ضمن افزایش اعتبارات این بخش با احداث دو مجتمع آبرسانی روستایی مسائل این مناطق کاهش یابد.

فرماندار گناباد گفت: یکپارچه سازی ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی گناباد موجب پویایی و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به مردم در این مناطق گردد.

با ادغام ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی گناباد هادی حیدرنیا به عنوان رییس این اداره معرفی گردید.

45 هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب شهری و روستایی قرار دارند.

شهرستان 90 هزار نفری گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 339

به "خبرنگاران ارتقای خدمات آبفای شهری و روستایی خراسان رضوی نیازمند یکپارچه سازی است" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران ارتقای خدمات آبفای شهری و روستایی خراسان رضوی نیازمند یکپارچه سازی است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتقای خدمات آبفای شهری و روستایی خراسان رضوی نیازمند یکپارچه سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید