خبرنگاران استاندار : البرز به کلکسیون صنایع دستی تبدیل شده است

به گزارش مجله پیوند، کرج - خبرنگاران- استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های هنری استان و تنوع محصولات صنایع دستی در منطقه گفت : اکنون جای جای البرز به نمایشگاه و کلکسیون صنایع دستی تبدیل شده است.

خبرنگاران استاندار : البرز به کلکسیون صنایع دستی تبدیل شده است

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه عرضه صنایع دستی استان البرز در کرج بیان داشت : حمایت از صنایع دستی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی و حفظ تاریخ و جلوگیری از گسست نسلی ضرورت دارد. درصدد هستیم تا نمایشگاه دائمی برای معرفی صنایع دستی استان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه عرضه صنایع دستی البرز در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع برپا شده است ، ادامه داد: در این مجموعه افرادی خلاق برای ارائه تولیدات خود حضور دارند، همچنین در بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی کرج هم نمایشگاه بزرگی برای صنایع دستی روستایی دایر شده است.

شهبازی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که عرصه به نمایش گذاشتن تولیدات هنرمندان را فراهم کنیم، گفت: اکنون در خانه هنرمندان البرز نیز به مناسبت این هفته نمایشگاهی از تولیدات دستی هنرمندان استان برپا شده است.

وی اضافه نمود: حمایت از صنایع دستی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی و حفظ تاریخ و جلوگیری از گسست نسلی ضرورت دارد.

استاندار البرز مطرح نمود: با توسعه تولید و عرضه صنایع دستی بویژه صادارت به خارج از کشور، می توانیم ارز آوری قابل توجهی داشته باشیم.

بیش از سه هزار هنرمند صنایع دستی در استان البرز فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 504

به "خبرنگاران استاندار : البرز به کلکسیون صنایع دستی تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار : البرز به کلکسیون صنایع دستی تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید