خبرنگاران استاندار یزد ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان را خواهان شد

به گزارش مجله پیوند، یزد- خبرنگاران - استاندار یزد گفت: وجود بانک اطلاعاتی کامل و جامع از نیازمندان استان لازم است ، بارها نسبت به این موضوع اقدام شد، ولی نتیجه ای حاصل نشد و خروجی آن اقدام مشترکی نبود که باید تمهیدات لازم در این مورد اندیشه گردد.

خبرنگاران استاندار یزد ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان را خواهان شد

محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه نبود بانک اطلاعاتی جامع موجب موازی کاری زیادی است اضافه کرد: حداقل در بحران کرونا به این نتیجه رسیدیم، اگر می خواهیم کاری را به صورت جداگانه انجام دهیم حداقل اطلاعاتمان را با یکدیگر در میان بگذاریم تا از موازی کاری پرهیز گردد.

به گزارش روز آدینه روابط عمومی استانداری ، وی ادامه داد: با این نگاه ما می توانیم به سمت ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک برویم که دسترسی های متعددی داشته باشد و در حوزه های مختلف از آن استفاده لازم برای یاری به نیازمندان انجام گردد.

استاندار یزد با بیان اینکه از کرونا عبور می کنیم اظهار کرد: ممکن است در یکی 2 ماه دیگر بحث کرونا را نداشته باشیم، ولی توجه به بحث معیشت مردم را باید داشته باشیم و چشم اندازی که از آینده وجود دارد نشان می دهد که باید حتما این موضوع را دنبال کنیم.

طالبی خاطر نشان کرد: باید آمادگی یاری و همراهی با مردم را کاملا در خودمان حفظ کنیم تا بتوانیم مسائل آینده را به خوبی مدیریت نموده و جلوی ایجاد مشکل بیشتر برای مردم را بگیریم .

استاندار یزد اعلام کرد: باید فضا را برای فعالیت خیران در مجموعه های مختلف فراهم کرد البته به این موضوع توجه داشته باشیم افرادی با هدف سوء استفاده از مشارکت مردم ورود ننمایند، ولی باید همه مجموعه ها را هم فعال کنیم.

طالبی با بیان اینکه یاری ها باید در تمام نقاط استان انجام گردد گفت: نباید نگاه ها تنها به مرکز استان باشد، حتما باید در این حوزه به شهرستان ها به ویژه نقاط محروم توجه خاصی صورت گیرد.

استاندار یزد با بیان اینکه این منطقه یکی از استان های پیروز در کنترل کروناست گفت: تا الان هم استان در حجم یاری ها و مشارکت مردم در کل کشور جزو رتبه های اول است و ضروری است از تمام افرادی که در این حوزه کوشش کردند قدردانی گردد.

طالیی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه ادامه جهت هم با همین روحیه همبستگی و انسجام تداوم پیدا کند خاطر نشان کرد: شرایط شیوع کرونا بعضی از ظرفیت ها را برای ما نسبت به قبل بهتر نشان داد که از جمله همین مواردی است که در ارتباط با همبستگی ها به وجود آمد.

همچنین رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 88 هزار و 194 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت93 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد فوتی ها به پنج هزار و 574 تن رسید.

کیانوش جهانپور روز آدینه اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر پنجم اردیبهشت ماه جاری بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و 168 بیمار مبتلا به کووید- 19 (کرونا) در کشور شناسایی شدند.

وی اعلام کرد: بر اساس این گزارش ها تا به امروز 66 هزار و 596 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند که حدود 75 درصد مبتلایان است و سه هزار و 121 تن نیز در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا نمایند.

وی گفت: تا به امروز 399 هزار و 927 آزمایش تشخیص کووید- 19 در 126 آزمایشگاه کشور انجام شد.

جهانپور اضافه کرد: در حال حاضر هیچ استانی در شرایط قرمز بیماری کرونا نیست اما هشدارها به قوت خود باقی است. شرایط عادی نیست و همچنان رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و فاصله گذاری اکیدا توصیه

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 439

به "خبرنگاران استاندار یزد ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار یزد ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید