خبرنگاران اشتغالزایی و آموزش مددجویان، مهمترین رسالت کمیته امداد قزوین است

به گزارش مجله پیوند، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان نخستین و مهمترین برنامه خدمت رسانی به محرومان در این نهاد است تا بتوانیم زندگی شایسته ای را برای ولی نعمتان تحت حمایت فراهم کنیم.

خبرنگاران اشتغالزایی و آموزش مددجویان، مهمترین رسالت کمیته امداد قزوین است

به گزارش خبرنگاران، مهرعلی حق گویان روز چهارشنبه در بازدید از شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیا، افزود: کمیته امداد امام (ره) به دنبال اجرای برنامه های توانمندسازی است تا فقر را با استفاده از توانایی و ظرفیت های خانواده های تحت حمایت از بین ببریم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای آموزش مددجویان و تامین نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی و خدماتی استفاده کند تا ضمن خدمت به مددجویان، در جهش تولید نیز گام موثری بردارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: هدف از اشتغالزایی مددجویان تنها ایجاد یک شغل و کسب درآمد برای خانواده نیست بلکه این نهاد با ارائه پیوست های فرهنگی در کنار تسهیلات اشتغال به دنبال توانمندسازی خانواده در ابعاد مختلف است.

حق گویان توضیح داد: مددجویی که در هیچ جا گوش شنوایی نمی بیند و کسی دستگیرش نیست در کمیته امداد امام خمینی (ره) سخنانش شنیده می شود و برای دریافت خدمت مورد نیاز، ارزیابی و سنجش می شود.

وی توضیح داد: مددجویان در کمیته امداد با دریافت مشاوره های مختلف به نقطه ای هدایت می شوند تا بتوانند نقش موثری در جامعه داشته و برای جامعه و خانواده خود مفید و امیدوارکننده باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: پس از آماده سازی فکری و فرهنگی مددجو، موضوع ارزیابی توانایی مهارتی و آموزش مورد نیاز طی می شود و در ادامه بازار کار مناسب معرفی و تسهیلات در اختیار وی قرار می گیرد.

حق گویان گفت: امروز کمیته امداد با تکیه بر تجربه های ارزشمندی که در حوزه اشتغالزایی و آموزش مددجویان دارد، آماده است تا نیروی کار مهارت دیده را برای کارفرمایان فراهم نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 698

به "خبرنگاران اشتغالزایی و آموزش مددجویان، مهمترین رسالت کمیته امداد قزوین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اشتغالزایی و آموزش مددجویان، مهمترین رسالت کمیته امداد قزوین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید