خبرنگاران تعداد مبتلایان کرونا در گلستان به 179 نفر رسید

به گزارش مجله پیوند، گرگان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان امروز سه شنبه نسبت به دیروز با 4 نفر افزایش به 179 نفر رسید.

خبرنگاران تعداد مبتلایان کرونا در گلستان به 179 نفر رسید

عبدالرضا فاضل روز سه شنبه گفت: تا به امروز از مجموع 620 نمونه آزمایش ارسالی به تهران، پاسخ 354 نمونه دریافت شده که بر اساس آن علت مرگ 31 تن ابتلا به بیماری کرونا تشخیص داده شد.

وی بیان نمود: از زمان شیوع این بیماری تا به امروز 2 هزار و 272 نفر با ظن ابتلا به کرونا در بیمارستان های گلستان بستری شدند که به جز 31 فوتی، 878 همچنان بستری و تحت درمان بوده و بقیه مرخص شدند.

وی علت ثابت ماندن تعداد فوتی های گلستانی ناشی از کرونای در روزهای اخیر را دریافت نشدن پاسخ آزمایش های ارسالی از تهران اعلام نمود.

فاضل دیروز اعلام نموده بود که در روزهای اخیر 19 نفر با داشتن علایم مشکوک به ویروس کرونا جان خود را در این استان از دست دادند.

هفته گذشته آزمایشگاه تشخیص کرونای گلستان راه اندازی شد که می تواند نتایج آزمایشات را در کمتر از 24 ساعت اعلام کند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا شهرهای گرگان، کردکوی و علی آباد کتول در شرایط بحرانی قرار دارند و ظرفیت بیمارستان های استان هم تکمیل است.

ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا گلستان در اطلاعیه ای برای پیشگیری از شیوع این ویروس، برای مشاغل مختلف استان از دوشنبه 19 اسفند ماه تا آدینه 23 اسفند محدودیت ساعت کاری تعیین کرد.

ممنوعیت ورود به گلستان، تعطیلی واحدهای اقامتی برای نوروز و ممنوعیت وارد شدن به تفرجگاهها و بوستان های عمومی از جمله دیگر تمهیدات برای پیشگیری از شیوع کرونا در این خطه شمالی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 325

به "خبرنگاران تعداد مبتلایان کرونا در گلستان به 179 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد مبتلایان کرونا در گلستان به 179 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید