خبرنگاران جابه جایی میدان میوه و تره بار بندرعباس یک ضرورت است

به گزارش مجله پیوند، بندرعباس - خبرنگاران - میدان میوه و تره بار قدیمی بندرعباس که در گذشته احداث شده جوابگوی نیازهای امروز نبوده و با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا جابه جایی به مکان جدید هم یک ضرورت است.

خبرنگاران جابه جایی میدان میوه و تره بار بندرعباس یک ضرورت است

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

فرماندار بندرعباس شامگاه یکشنبه در نشست آنالیز آخرین شرایط جابه جایی میدان میوه و تره بار به محل جدید بندرعباس گفت: غرفه داران میدان میوه و تره بار بندرعباس با رعایت پروتکل های بهداشتی به میدان جدید عزیمت نمایند تا روز شنبه هفته آینده فعالیت خود را در آنجا شروع نمایند.

عزیزاله کُناری ادامه داد: با توجه به شرایط نامطلوب میدان درحال استفاده میوه و تره بار این شهر لازم است هر چه سریع تر جابه جایی به مکان جدید انجام گردد.

وی ادامه داد: از روز شنبه 13 اردیبهشت میدان میوه و تره بار جدید بندرعباس کار خود را شروع می نماید که از راهداری و پلیس راهور می خواهیم با موضوع شهرداری بندرعباس و با انجام آنالیز های کارشناسی نسبت به ایمن سازی خیابان مقابل اقدام کند و این نهادها نسبت به جانمایی دوربرگردان و احداث آن اقدام نمایند.

وی اشاره نمود: احتمال وجود نواقص در میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس وجود دارد که سرمایه گذار باید نسبت به رفع آنها اقدام کند.

بتدا قرار بود میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس در سال 95 به انتها رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد که این اتفاق رخ نداد، سپس بنا شد تا انتها سال 97 آماده بهره برداری گردد.

بار دیگر وعده بهره برداری از این پروژه را برای هفته دولت دادند که سررسید نشد و آبان ماه سال 98 به عنوان زمان بهره برداری اعلام شد و در نهایت در لیست طرح های آماده بهره برداری در دهه فجر سال گذشته هم قرار نگرفت.

این میدان که از آن به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور یاد می گردد 25 هکتار مساحت داشته و در زمان بهره برداری 92 غرفه عرضه میوه و 12 غرفه فروش سبزی است.

به گفته فرماندار بندرعباس، بهره برداری از این میدان که احداث آن از 10 سال قبل شروع شده علاوه بر افزایش سه برابری تعداد غرفه ها، مشکل ترافیکی در ورودی شرقی شهر بندرعباس را هم رفع می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 442

به "خبرنگاران جابه جایی میدان میوه و تره بار بندرعباس یک ضرورت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جابه جایی میدان میوه و تره بار بندرعباس یک ضرورت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید