خبرنگاران رنگرز: فدراسیون کشتی با جدیت درمان 3 کشتی گیر را پیگیری کرده است

به گزارش مجله پیوند، تهران- خبرنگاران- سخنگوی فدراسیون کشتی، گفت: فدراسیون کشتی در راستای انجام تکالیف و وظایف قانونی و انسانی خود بحث درمان 3 کشتی گیر را با جدیت پیگیری کرده است.

خبرنگاران رنگرز: فدراسیون کشتی با جدیت درمان 3 کشتی گیر را پیگیری کرده است

حسن رنگرز با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی در راستای انجام تکالیف و وظایف قانونی و انسانی خود در مورد جامعه کشتی، پیگیری های خاص و مرتبط را انجام می دهد و به همین دلیل پیگیری های لازم را در مورد سه کشتی گیری که در چند وقت اخیر درگیر بیماری و آسیب دیدگی در خارج از فضای کشتی شدند و این موضع باعث مکدر شدن خاطر جامعه و علاقمندان به کشتی شده است، انجام داده است.

وی ادامه داد: در مورد میثم زارع که قبل از این هم برای علاقمندان به کشتی گزارشی ارائه شد، فدراسیون کشتی پیگیری های فراوانی را در مورد بستری شدن وی داشته است و همچنین نسبت به پرداخت هزینه های درمانی او نیز اقدام کرده است.

رنگرز شرح داد: در مورد محمدرضا آقانیا هم فدراسیون کشتی پیگیری هایی را صورت داد و در پی آن وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی ورود پیدا کردند و مقرر شد که کمک های مؤثری نسبت به این کشتی گیر صاحب عنوان ما انجام بدهند.

سخنگوی فدارسیون کشتی در مورد فرایند درمانی محسن قاسمی گفت: در مورد او نیز فدراسیون کشتی اسفندماه سال گذشته مکاتباتی را با وزارت ورزش و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت داد که متأسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمارستان های درگیر با آن جابه جایی او به بیمارستان مدنظر امکان پذیر نبود و در نهایت مقرر شد موضوع او از طریق صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش پیگیری شود.

رنگرز در سرانجام گفت: فدراسیون کشتی علیرغم اینکه مانند بخش ها و دستگاه های دیگر ردیف بودجه مستقل برای حمایت از کشتی گیران برای مصدومیت و یا بیماری آن ها پس از دوران قهرمانی ندارد اما با توجه به وظیفه انسانی که نسبت به این کشتی گیران گرانقدر احساس می کند، خود را متعهد و مکلف به پیگیری مباحث درمانی این عزیزان می داند و علاقه ای هم ندارد که برای آن چیزی که بعنوان وظیفه و یا رسالت یا تکلیف وجودی تشکیلات فدراسیون است، موضوع را تبلیغاتی کند و اعتقاد دارد که شأن این عزیزان فراتر از انجام کارهای تبلیغاتی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 376

به "خبرنگاران رنگرز: فدراسیون کشتی با جدیت درمان 3 کشتی گیر را پیگیری کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رنگرز: فدراسیون کشتی با جدیت درمان 3 کشتی گیر را پیگیری کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید