خبرنگاران مسایل و مسائل اعتباری پروژه های نیمه تمام مرودشت و پاسارگاد بررسی شد

به گزارش مجله پیوند، شیراز-خبرنگاران- مهمترین مسایل و مسائل اعتباری پروژه های عمرانی شهرستان های مرودشت و پاسارگاد در نشستی با حضور جلال رشیدی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی و حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگاران مسایل و مسائل اعتباری پروژه های نیمه تمام مرودشت و پاسارگاد بررسی شد

در این نشست که شنبه با حضور رهام پیکری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، شهردار مرودشت، صادق فلاحی فرماندار شهرستان پاسارگاد و جعفر عزیزپور رییس شورای سعادت شهر (مرکز شهرستان پاسارگاد) تشکیل شد، در خصوص رفع مسائل پروژه های عمرانی این 2 شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد.

از مهمترین موضوع هایی که در خصوص شهرستان مرودشت در این نشست مطرح شد، می توان به مشکل آبرسانی به خانیمن، سالن کشتی، پایانه مسافربری و همچنین ساختمان مدیریت بحران این شهرستان اشاره کرد.

پیگیری تکمیل ساختمان نیمه تمام فرمانداری شهرستان پاسارگاد با گذشت بیش از 12 سال از کلنگ زنی آن، پیگیری موضوع تاسیسات و محوطه و سالن سینما مجتمع فرهنگی سعادت شهر، پل زیرگذر ورودی بخش پاسارگاد، موزه پاسارگاد، ساختمان نیمه تمام بخشداری پاسارگاد، ساختمان نیمه تمام شهرداری سعادت شهر و همچنین استخر تربیت بدنی سعادت شهر از جمله درخواست های فرماندار شهرستان پاسارگاد بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد با اختصاص اعتبار، امور مربوط به تاسیسات مجتمع فرهنگی سعادت شهر تا یک ماه آینده به انجام رسد.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری و شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله 110 کیلومتری شمال شیراز واقع شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 572

به "خبرنگاران مسایل و مسائل اعتباری پروژه های نیمه تمام مرودشت و پاسارگاد بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسایل و مسائل اعتباری پروژه های نیمه تمام مرودشت و پاسارگاد بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید