خبرنگاران همراهی پلیس آذربایجان شرقی با مدافعان سلامت در مقابله با کرونا

به گزارش مجله پیوند، تبریز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به راه اندازی هشتگ در خانه می مانیم توسط پلیس از عموم شهروندان دعوت کرد در خانه بمانند و با همکاری و تعامل یکدیگر حلقه ویروس منحوس کرونا را شکست دهند تا سلامتی بار دیگر به جامعه برگردد.

خبرنگاران همراهی پلیس آذربایجان شرقی با مدافعان سلامت در مقابله با کرونا

آذربایجان شرقیسردار حسین عبدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سال نو به مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی و کارکنان فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: اکیپ های انتظامی پلیس استان به منظور کنترل ورودی ها و خروجی های شهرها در کنار مدافعان سلامت مستقر شده و در غربالگری افراد با اکیپ های هلال احمر و اورژانس همکاری می کنند.

وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی علاوه بر تامین نظم و امنیت در سطح استان، با بکارگیری تمام توان، تجهیزات و امکانات خود در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حفظ و صیانت از سلامت هموطنان گرانقدر با سم پاشی و گندزدایی معابر، اماکن عمومی و خیابان ها، اطلاع رسانی عمومی و حتی با پخش خانه به خانه تراکتهای آموزشی، در بحث غربالگری نیز در کنار جامعه پزشکی و ستاد مقابله با ویروس منحوس کروناست.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور که سلامت آحاد مردم، خانواده ها و جامعه در اولویت همه مسائل است، نیروی انتظامی با انتخاب شعار سلامت خانواده، امنیت جامعهو با راه اندازی هشتگ در خانه می مانیم، از عموم شهروندان دعوت می نماید در خانه بمانند.

وی ادامه داد: با وجود کاهش تردد در جاده های استان که حاصل همکاری خوب مردم با عمل به توصیه های جامعه پزشکی و پلیسی برای ماندن در خانه اتفاق افتاده است، اما پلیس آذربایجان شرقی در ایام تعطیلات آماده تر از سال های قبل مشغول فعالیت و تامین امنیت انتظامی و ترافیکی خواهد بود.

عبدی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان برای ایام و تعطیلات نوروزی تمهیدات و تدابیر ویژه اتخاذ کرده و با هدف کاهش تصادفات و سرقت در سطح آذربایجان شرقی بصورت 24 ساعته در جاده ها، گشت های پلیس راه فعال بوده و گشت های انتظامی و پلیس راهور نیز برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی شهرها بصورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند .

وی تاکید کرد: لازم است مردم نیز که با تعطیلی مغازه ها و محل کسب و کار خود به جهت جلوگیری از شیوع کرونا در خانه می مانند، از اموال خود مراقبت کرده و بویژه خودروهای خود را در پارکینیگ های شخصی یا عمومی پارک کرده و موارد مشکوک را با شماره 110 به پلیس گزارش کنند.

پلیس آذربایجان شرقی با همراهی نیروهای شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در 11 نقطه ورودی به استان، خودروها و سرنشینان آنها را از منظر سلامت بررسی می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 351

به "خبرنگاران همراهی پلیس آذربایجان شرقی با مدافعان سلامت در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همراهی پلیس آذربایجان شرقی با مدافعان سلامت در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید