خبرنگاران 67 واحد صنفی متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد

به گزارش مجله پیوند، ساری - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت که از شروع اجرای مصوبه محدودسازی زمان فعالیت مشاغل تا به امروز 67 واحد صنفی در استان پلمب شده است.

خبرنگاران 67 واحد صنفی متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد

ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه ای را از بیستم آبان ماه جاری در مراکز استان های کشور به اجرا گذاشت که بر اساس آن تمامی اصناف به جز مشاغل سطح یک مانند داروخانه ها و نانوایی ها که احتیاجمندی های ضروری مردم را تامین می کنند از ساعت 18 به بعد حق فعالیت ندارند.

ستاد مقابله با کرونای مازندران این مصوبه را به تمامی شهرستان های استان تسری داد و علت آن را نزدیکی شهرهای مازندران به یکدیگر خاطرنشان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران ، حسینقلی قوانلو اضافه نمود که این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند.

وی با اعلام اینکه در طی این مدت 6 هزار و 631 واحد صنفی در استان مورد بازرسی قرار گرفته است ، از تشکیل 339 پرونده تخلف طی همین مدت اطلاع داد.

قوانلو گفت که پرونده های تشکیل شده جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اضافه نمود : با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی بجز سطح یک در سراسر استان مازندران تنها تا ساعت 18 مجاز به فعالیت بوده و باید بعد از آن تعطیل شوند.

رئیس سازمان صنعت مازندران گفت : واحدهای صنفی از قبیل خبازی ها، قصابی ها، فروشگاه های عظیم تامین کننده احتیاج اساسی خانوار، میوه فروشی ها، مرغ فروشی ها و داروخانه ها مستثنی بوده و می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در بعد از این ساعت فعالیت داشته باشند.

وی از عموم شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف مالی و بهداشتی را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 772

به "خبرنگاران 67 واحد صنفی متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 67 واحد صنفی متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید