در استقلال چه خبر است؟ استراماچونی: مذاکره ای در دوحه نداشتیم، خطیر: مذاکره شد، توافق نشد

به گزارش مجله پیوند، سرمربی سابق استقلال مذاکره با این تیم را در قطر تکذیب کرد. این درحالی است که مدیران باشگاه اعلام کردند با مدیر برنامه های این مربی در دوحه در حال مذاکره هستند.

در استقلال چه خبر است؟ استراماچونی: مذاکره ای در دوحه نداشتیم، خطیر: مذاکره شد، توافق نشد

آندره آ استراماچونی در واکنش به خبر های منتشره در خصوص دیدار هایی که نمایندگان باشگاه استقلال در دوحه با نمایندگان وی انجام دادند گفت: هیچ جلسه ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است!

به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی در گفت وگو با ایرنا ادعای عجیبی را مطرح نموده است؛ ادعایی که به طور حتم با واکنش باشگاه استقلال همراه خواهد شد.

آقای استراماچونی؛ هدف از تماس این بود که در خصوص مذاکرات اخیر مابین شما و نمایندگان استقلال در دوحه قطر اطلاعاتی به دست آوریم.

صادقانه متوجه سوال شما نمی شوم، باشگاه خواهان دیدار بود، اما این دیدار هرگز تایید نشد و اتفاق نیافتاد. من هیچ درخواست دیگری جز قرارداد قبلی به علاوه هزینه ها را مطرح نکردم (هزینه پرواز و غیره...) به علاوه بودجه ای کم برای تقویت تیم خواستم. این موضوع مربوط به 10 روز قبل است.

هیچ دیداری در دوحه صورت نگرفته است؟

امکان ندارد. می توانید تمام سایت ها را چک کنید؛ فدریکو پاستورلو برای حضور در مراسم گلدن ساکر اواردز طی 5 روز گذشته در دبی بوده است و فردا هم به ایتالیا بر می شود.

شرایط در حال حاضر چطور است؟ منظورمان شرایط ادامه همکاری با استقلال است؛ می توانیم این خبر را منتشر کنیم که هیچ مذاکره ای در دوحه صورت نگرفته است؟

هیچ اعلامیه یا بیانیه ای ندارم بنابراین همچون گذشته به من احترام بگذارید همان طور که من این کار را می کنم. اما تایید می کنم که هیچ جلسه ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

علی خطیر: با وکیل استراماچونی مذاکره کردیم

به گزارش خبر ورزشی، علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال در خصوص مذاکرات دوحه که استراماچونی منکر آن شد گفت: طبق دعوتی که مدیربرنامه های آقای استراماچونی انجام داده بود، همراه با آقای خلیل زاده، رحمان رضایی و وکیل باشگاه به دوحه رفتیم و با ماتزیلی، وکیل آقای استراماچونی مذاکره کردیم.

وی اضافه نمود: کوشش ما، وکیل آقای استراماچونی و پاستورلو، مدیربرنامه های استراماچونی، حل مشکل اتفاق افتاده بین باشگاه استقلال و سرمربی ایتالیایی این باشگاه بود که متاسفانه انجام نشد. اتفاقات ناخوشایندی که در گذشته رخ داد و انتشار قرارداد ها و مسائلی از این دست نگذاشت با استراماچونی که مایل بود کنار استقلال باشد به یک توافق پایدار برسیم.

علی خطیر در ادامه گفت: من از زحمات آقای استراماچونی برای باشگاه استقلال تشکر می کنم و دوست داشتم برای بازگشت او به استقلال یاری کنم که متاسفانه نتیجه نداد. متاسفانه زور سوتفاهم ها، از زور اراده ما برای ادامه همکاری بیشتر بود. البته هم ماتزیلی که در دوحه حضور داشت و هم پاستورلو که از دبی با ما در ارتباط بود، واقعا کوشش کردند به نتیجه مثبت برسیم.

خطیر در سرانجام گفت: اگر طرفین نمی توانند با هم به همکاری ادامه بدهند، به احترام طرفداران استقلال محبت آمیز به همکاری سرانجام دهند. فراموش نمی کنیم استراماچونی برای سربلندی استقلال زحمت کشید و کوشش برای برگرداندن ایشان، به نوعی قدردانی از زحمت هایش بود.

--

بیشتر بخوانید:

مهر: توافق استراماچونی با مسئولان استقلال/ فقط مانده اعلام رسمی خبر

وریا غفوری: به استراماچونی خواهش کردیم برشود اما برایش مهم نبود/ شرایط استقلال خجالت آور است

فتح الله زاده: آقای استراماچونی برگرد من از استقلال می روم

-

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 189

به "در استقلال چه خبر است؟ استراماچونی: مذاکره ای در دوحه نداشتیم، خطیر: مذاکره شد، توافق نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در استقلال چه خبر است؟ استراماچونی: مذاکره ای در دوحه نداشتیم، خطیر: مذاکره شد، توافق نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید