در برابر آنفلوآنزا واکسینه شوید

به گزارش مجله پیوند، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین پیشنهاد می کند که ابتدا در برابر آنفلوانزا واکسینه شوید و سپس منتظر واکسن کووید 19 باشید.

در برابر آنفلوآنزا واکسینه شوید

به گزارش خبرنگاران از فارس، جورج فو گائو، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین پیشنهاد می کند که ابتدا در برابر آنفلوآنزا واکسینه شوید و سپس منتظر واکسن کووید 19 باشید.

جهان برای یافتن واکسن و داروهایی که در درمان کووید 19 مؤثر است در حال رقابت با زمان است؛ برای این منظور، چین تلاش سختی در تولید واکسن ها، اتخاذ رویکردهای مختلف فناوری و جذب منابع ملی برای کنترل سریع همه گیری انجام داده است.

تا به امروز، برخی از نامزدهای واکسن، آزمایشات بالینی مرحله سه را آغاز کرده اند، چین در این میان به عنوان پیشگامان آزمایش واکسن سهیم است.

اما فصل آنفلوانزا نیز در راه است و مقامات بهداشت عمومی نگران فصل پاییز و زمستان هستند؛ همچنین احتمال داده می شود کشورها سال جاری با موارد بیشتری از ابتلا به آنفلوانزا روبرو شوند.

جورج فو گائو، ویروس شناس و ایمنی شناس اهل چین و مدیر مرکز کنترل و پیشگیری این کشور بر واکسیناسیون علیه آنفلوآنزا تأکید می کند.

وی در یک نشست خبری مجازی گفت: من هنوز هم مردم را به واکسیناسیون آنفلوآنزا تشویق می کنم؛ آنفلوآنزا در حال حاضر یک چالش بزرگ برای بهداشت عمومی است؛ از آنجایی که به پاییز نزدیک می شویم، پیش بینی می کنیم که یک شرایط یا سناریوی کرونایی مخلوط با آنفلوآنزا داشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 662

به "در برابر آنفلوآنزا واکسینه شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در برابر آنفلوآنزا واکسینه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید