دموکرات ها طرح حقوقی استیضاح ترامپ را ارائه کردند

به گزارش مجله پیوند، دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا امروز، سه شنبه با ارائه طرح حقوقی استیضاح علیه ترامپ که او را به سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی در تحقیقات کنگره متهم می کند، استیضاح این رییس جمهور را به رای خواهند گذاشت.

دموکرات ها طرح حقوقی استیضاح ترامپ را ارائه کردند

به گزارش خبرنگاران، جرولد نادلر، رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان در حالی که در کنار نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان و روسای پنج کمیته دیگر که در تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مشارکت دارند، ایستاده بود، گفت که ترامپ به جرایم سنگین و خرد متهم است.

به گزارش شبکه خبری سی ان بی سی، نادلر اظهار کرد: ما بر خلاف ترامپ می دانیم که وظیفه مان در وهله اول حفاظت از قانون اساسی و منافع مردم آمریکا است. به همین خاطر است که امروز باید این گام جدی را برداریم.

نادلر اضافه نمود، کمپین فشار ترامپ علیه اوکراین امنیت ملی و سلامت انتخاباتمان را تهدید می کند.

رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان در ادامه گفت: او در سراسر این تحقیقات تلاش کرده تا مدارک مرتبط با این پرونده را از کنگره و مردم آمریکا پنهان کند. رییس جمهور ما از نهایت اعتماد عمومی برخوردار است. وقتی او به این اعتماد خیانت می کند و خود را نسبت به کشور در اولویت قرار می دهد، قانون اساسی، دموکراسی و امنیت ملی را به خطر می اندازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 113

به "دموکرات ها طرح حقوقی استیضاح ترامپ را ارائه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکرات ها طرح حقوقی استیضاح ترامپ را ارائه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید