رئیس جمهور فرانسه با همتای لبنانی خود در بیروت ملاقات کرد

به گزارش مجله پیوند، دفتر ریاست جمهوری لبنان پس از ملاقات رئیس جمهور فرانسه با همتای لبنانی خود در بیروت بیانیه ای را صادر کرد.

رئیس جمهور فرانسه با همتای لبنانی خود در بیروت ملاقات کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میشل عون رئیس جمهور لبنان سفر رئیس جمهور فرانسه به بیروت را موفقیت آمیز و مفید خواند و تاکید نمود که فرانسه به لبنان یاری خواهد نمود.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، دفتر ریاست جمهوری لبنان عصر امروز پس از ملاقات عون و رئیس جمهور فرانسه در بیانیه ای گفت: میشل عون از امانوئل ماکرون برای یاری های بشردوستانه و پزشکی که فرانسه به لبنان فرستاده است، قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: میشل عون از همبستگی ماکرون با لبنان برای درمان پیامدهای فاجعه ویرانگری که این کشور را درگیر کرد، قدردانی کرد.

بر اساس بیانیه ریاست جمهوری لبنان، ماکرون هم تاکید نمود لبنان هرگز در مواجهه با مسائل تنها نخواهد بود.

طبق اعلام دفتر رئیس جمهور لبنان طرف لبنانی بر تعهد خود برای پیگیری جهت اصلاحات سیاسی، اقتصادی و اقتصادی تاکید نمود.

وزارت بهداشت لبنان در تازه ترین آمار خود از میزان کشته های انفجار مهیب روز سه شنبه اعلام نمود که تا کنون 157 تن کشته و بیش از 5000 نفر نیز زخمی شده اند.

سه شنبه این هفته، آتش سوزی در یک انبار در بندر بیروت باعث منفجر شدن نیترات آمونیوم انبار شده در انبارهای مجاور شد و انفجار شدیدی را رقم زد. بندر بیروت به طور کامل تخریب شده و به نیمی از خانه های بیروت خسارت وارد شده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 580

به "رئیس جمهور فرانسه با همتای لبنانی خود در بیروت ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور فرانسه با همتای لبنانی خود در بیروت ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید