روسیه سه واکسن ضد کرونای خارجی را آزمایش می نماید

به گزارش مجله پیوند، رئیس پژوهشکده آنفلوآنزای روسیه گفت: آزمایش سه واکسن خارجی علیه کرونا در سن پترزبورگ انجام می گردد.

روسیه سه واکسن ضد کرونای خارجی را آزمایش می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، لیودمیلا تسیبلاکووا رئیس پژوهشکده آنفلوآنزای روسیه گفت: آزمایش سه واکسن خارجی علیه کرونا در سن پترزبورگ انجام می گردد.

مدیر این موسسه ابراز اطمینان کرد که یکی از واکسن های آزمایش شده در روسیه قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: موسسه تحقیقات آنفلوآنزا Smorodintsev در سن پترزبورگ آزمایش سه واکسن خارجی علیه ویروس کرونا را بر روی داوطلبان شروع نموده است.

رئیس پژوهشکده آنفلوآنزای روسیه گفت: موسسه ما آزمایش های بالینی سه واکسن خارجی را شروع نموده و این مرحله سوم است؛ این واکسن ها در آزمایش های قبلی ایمن بوده اند. قبلاً چند صد نفر واکسینه شده و ایمنی واکسن ها آزمایش شده است.

در حال حاضر، این تحقیق بر روی هزاران نفر از مردم صورت گرفته است؛ این یک تحقیق چند هسته ای در مناطق مختلف است که می تواند به برآورد کارآیی واکسن های در حال توسعه یاری کند.

به گفته وی، تحقیقات باید از اوایل مرداد شروع گردد.

وزارت دفاع روسیه نیز چهارشنبه هفته گذشته گفت، آزمایشات نشان داده واکسن ضد کرونایی که توسط محققان این کشور توسعه داده شده در مرحله نهایی است و توانسته ایمنی لازم را در بدن داوطلبان ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 583

به "روسیه سه واکسن ضد کرونای خارجی را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه سه واکسن ضد کرونای خارجی را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید