دزد منازل مسکونی در قم دستگیر شد

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/قم جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری 2 دزد منزل در قم از کشف 40 فقره سرقت در این رابطه اطلاع داد.

دزد منازل مسکونی در قم دستگیر شد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه شهرک پردیسان و مطالبه شهروندان برای دستگیری دزدان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران 22 کلانتری پردیسان نهاده شد.

وی گفت: در ادامه مأموران با آنالیز جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی دزد و همدستش را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت منزل بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به 40 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیلی از دستگیری مالخر اموال مسروقه در این رابطه اطلاع داد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع را به وسیله تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 226

به "دزد منازل مسکونی در قم دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد منازل مسکونی در قم دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید