سفر هیات ترکیه ای به مسکو برای رایزنی درباره ادلب در روز دوشنبه

به گزارش مجله پیوند، وزیر خارجه ترکیه در نشست خبری مشترک با همتای آلمانی در مونیخ، ضمن تکرار اتهام زنی به دولت بشار اسد درباره عملیات پاکسازی ادلب از تروریست ها، از سفر روز دوشنبه هیات آنکارا به مسکو اطلاع داد.

سفر هیات ترکیه ای به مسکو برای رایزنی درباره ادلب در روز دوشنبه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با هایکو ماس وزیر خارجه آلمان به تکرار تهدید دولت سوریه و ضدیت با عملیات پاکسازی استان ادلب از تروریست ها پرداخته است.

به گزارش شبکه تی آرتی، وزرای خارجه ترکیه و آلمان امروز شنبه در یک نشست خبری مشترک درباره تحولات ادلب و اوضاع لیبی اظهارنظر کردند.

مولود چاووش اوغلو در این نشست مشترک از ادامه رایزنی های ترکیه با روسیه درباره تحولات ادلب سوریه و سفر روز دوشنبه هیات آنکارا به مسکو اطلاع داد .

وزیر خارجه ترکیه در حالی که در هفته های گذشته مقام های کشورش بارها در مخالفت با پیشروی های ارتش سوریه در پاکسازی استان ادلب سوریه را به اقدام نظامی تهدید نموده اند، امروز هم یک بار دیگر به اتهام زنی و تهدید سوریه دست زده است.

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان در کنفرانس خبری مشترک با همتای ترکیه ای خود، از روسیه خواست با توجه به نفوذ خود، از دولت بشار اسد بخواهد حملات در ادلب را متوقف کند.

اوغلو درباره لیبی هم اظهارنظر کرد. به گفته او نیروهای خلیفه حفتر فرمانده گروه موسوم به ارتش ملی لیبی به رغم درخواست های بین الملیل و به ویژه کنفرانس برلین درباره لیبی، به حملات نظامی در این کشور آفریقایی ادامه داده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 170

به "سفر هیات ترکیه ای به مسکو برای رایزنی درباره ادلب در روز دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیات ترکیه ای به مسکو برای رایزنی درباره ادلب در روز دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید