سید جلال حسینی: دست و پای پرسپولیس را بستند، بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم

به گزارش مجله پیوند، امیدوارم بچه ها به ویژه نفرات جایگزین تا زمان برگزاری بازی فینال بتوانند شرایط خوبی داشته باشند و تمرکز نمایند.

سید جلال حسینی: دست و پای پرسپولیس را بستند، بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: دست و پای پرسپولیس را برای ملاقات فینال لیگ قهرمانان بستند و ما را ضعیف کردند.

به گزارش فارس، سید جلال حسینی درباره رجحان پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی سنگینی در هفته دوم پشت سر گذاشتیم و پس از ملاقات سختی که در هفته اول با سایپا داشتیم مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کردیم. هرچند بلندی چمن استادیوم آزادی هر دو تیم را خسته کرد اما خدا را شکر سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی درباره مسابقه بعدی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان شرح داد: آن بازی هم سخت است و امیدوارم بچه ها با حفظ آمادگی برای ملاقات با نفت هم تمرکز داشته باشند. پس از بازی سنگینی که با صنعت نفت انجام دادیم امیدوارم ملاقات با تیم مسجد سلیمان را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره ارزیابی اش از تیم های شرق آسیا در لیگ قهرمانان شرح داد: تا به امروز بازی های این تیم ها را ندیده ایم اما مطمئنا کادرفنی آن ملاقاتها را بررسی نموده و به ما نشان می دهند. البته دست و پای ما را بستند. در این شرایط سخت که وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را در اختیار نداریم جای اینکه بتوانیم با تیم قدرتمندی به ملاقات فینال برویم، ما را ضعیف کردند.

حسینی توضیح داد: امیدوارم بچه ها به ویژه نفرات جایگزین تا زمان برگزاری بازی فینال بتوانند شرایط خوبی داشته باشند و تمرکز نمایند. تا وقتی لیگ برتر انجام می گردد، تمرکز ما روی این مسابقات است و در فینال هم بعضی نفرات را نداریم و بازیکنان نمی توانند تمرکز نمایند. این کارمان را سخت می نماید. امیدوارم روز به روز همه پیشرفت نمایند تا بتوانیم آمادگی بیشتری داشته باشیم.

وی درباره احتمال کسب کاپ قهرمانی این مسابقات گفت: اکنون بحث کاپ و قهرمانی نیست زیرا بازی های سختی پیش رو داریم و تا آن موقع نمی دانیم چه اتفاقی رخ می دهد. شرایط کرونا هم وجود دارد و خیلی باید مراقبت کنیم. متاسفانه از لحاظ اجرای پروتکل ها مشکل داریم. سازمان لیگ می گوید بازی ها برگزار گردد اما تیم ما را ضعیف کردند.

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیح داد: ما هم با این پروتکل های سازمان لیگ بازی می کنیم اما کشور قطر نفرات کرونایی را راه نمی دهد. اگر در این شرایط که سه نفر از بهترین بازیکنان خود را برای فینال در اختیار نداریم، بعضی نفرات مان هم کرونا بگیرند به مشکل بزرگی می خوریم و امیدوارم شرایط پرسپولیس را درک نمایند تا بتوانیم کار بزرگی انجام بدهیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 788

به "سید جلال حسینی: دست و پای پرسپولیس را بستند، بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید جلال حسینی: دست و پای پرسپولیس را بستند، بازیکنان مان کرونا بگیرند برای فینال آسیا به مشکل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید