سی ان ان: پامپئو بدترین وزیر خارجه تاریخ آمریکا است

به گزارش مجله پیوند، شبکه خبری سی ان ان ضمن انتقاد شدید و کم سابقه از مایک پامپئو، او را بدترین وزیر خارجه در تاریخ معاصر ایالات متحده توصیف نموده است.

سی ان ان: پامپئو بدترین وزیر خارجه تاریخ آمریکا است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه سی ان ان در تحلیلی نوشت: مایک پامپئو بدترین وزیر خارجه در تاریخ ایالات متحده است که تنها به دنبال پیشبرد اولویت ها و دستورالعمل های سیاسی شخصی اش است.

بر اساس این گزارش، سی ان ان در ادامه به اقدامات مایک پامپئو در دوران فعالیتش در دولت ترامپ پرداخت و اضافه کرد: پامپئو نه تنها بدترین وزیر خارجه آمریکا بوده بلکه متعصب ترین اشخاص در دولت ترامپ نیز به شمار می رود.

دیوید میلر تحلیلگر ارشد بنیاد کارنگی در این تحلیل نوشت: پامپئو موجب سیاست زدگی وزارت خارجه آمریکا شده و این وزارتخانه را بی ارزش نموده است. پامپئو تنها به فکر پیشبرد دستورالعمل ها و اولویت های سیاسی شخصی خود و محافظت از دونالد ترامپ در برابر پاسخگویی و حاکمیت قانون است.

وزیر خارجه آمریکا اخیرا دشمنی خود با چین را بیش از پیش علنی و آشکار نموده و خواهان تشکیل یک ائتلاف بین المللی برای مقابله با چین شده است.

پامپئو روز آدینه در سخنانی در کالیفرنیا گفت: واشنگتن و متحدانش باید از روش های قاطع و خلاقانه تری برای فشار وارد کردن بر حزب کمونیست چین استفاده نمایند تا چینی ها رفتار خود را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 588

به "سی ان ان: پامپئو بدترین وزیر خارجه تاریخ آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: پامپئو بدترین وزیر خارجه تاریخ آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید