شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسید

به گزارش مجله پیوند، وزارت بهداشت مصر امروز از ثبت مورد جدید ابتلای یک شهروند این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خالد مجاهد مشاور و سخنگوی وزارت بهداشت مصر امروز پنج شنبه گفت که ابتلای یک شهروند 44 ساله به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

او گفت که این شهروند مصری به تازگی از کشور صربستان بازگشته و در راستا بازگشت یک توقف 12 ساعته نیز در فرانسه داشته و پس از بازگشت به کشور ابتدا هیچ علائمی از ابتلا نداشت اما پس از گذشت چند روز با علائم اولیه به بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام آزمایشات ابتلای او به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

طبق گزارش وبگاه الیوم السابع، مجاهد اضافه نمود که اقدام پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس با همکاری سازمان بهداشت جهانی آغاز شده است.

او اضافه نمود که با ثبت این مورد، تا کنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسیده است که اولین مورد مربوط به یک فرد خارجی بود که تحت درمان قرار گرفت و پس از 14 روز قرنطینه تست او منفی اعلام شد و دومین مورد نیز مربوط به یک فرد خارجی دیگر است که در بیمارستان تحت درمان است و شرایط او پایدار گزارش شده است.

مجاهد همچنین گفت که در تمامی گذرگاه ها و فرودگاه های سطح کشور شرایط آماده باش اعلام و تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 312

به "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به سه نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید