شورای صنفی دانشگاه یاسوج مسائل و نوسانات سامانه های مجازی را آنالیز کند

به گزارش مجله پیوند، مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه یاسوج در نامه ای اعلام نمود: با توجه به مسائل و نوسانات سامانه های مجازی دانشگاه، از شورای صنفی دانشگاه درخواست پیگیری و رسیدگی به مسائل آموزشی دانشجویان را داریم.

شورای صنفی دانشگاه یاسوج مسائل و نوسانات سامانه های مجازی را آنالیز کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه یاسوج در نامه ای به شورای صنفی دانشگاه نوشت: با توجه به مسائل و نوسانات سامانه های مجازی دانشگاه، محرومیت استان کهگیلویه و بویر احمد از زیر ساخت های حداقلی جهت بهره مندی دانشجویان از خدمات آموزش مجازی، پر هزینه بودن دسترسی به اینترنت و دستگاه های هوشمند و ...مجمع دانشجویان عدالتخواه سکوت را جایز ندانسته و ضمن اعلام همکاری و حمایت از صدای دانشجویان، درخواست پیگیری و رسیدگی به مسائل و دغدغه های آموزشی دانشجویان را دارد.

متن نامه به توضیح زیراست:

اعضای محترم شورای صنفی دانشگاه یاسوج

سلام علیکم

ضمن قدردانی از زحمات و همراهی شما عزیزان جهت احتقاق حقوق دانشجویان، لازم دانستیم مواردی را در مورد برگزاری و اعلام نتایج امتحانت مجازی دانشگاه یاسوج متذکر شویم.

سامانه ای که از جانب دانشگاه جهت برگزاری آزمون مجازی معرفی گردید علاوه بر مسائل دسترسی و ورود، در زمان برگزاری امتحانات دچار نوساناتی شد، که نتیجه این نوسانات محرومیت بعضی دانشجویان از شرکت در آزمون بود که در نهایت واحد آموزش دانشگاه اختیار و مسئولیت کامل برگزاری امتحانات را بر عهده اساتید قرار داده و تعداد کثیری از اساتید جهت برگزاری امتحانات از پیغام رسان های داخلی و خارجی یاری گرفتند.

اکنون که در بازه زمانی اعلام نتایج آزمون های مجازی قرار داریم، مواردی از دانشجویان گزارش می گردد که جای تامل دارد، طبق گزارش دانشجویان، برخوردها و اعمال نظرها از جانب بعضی اساتید به گونه ای است که ظاهرا دانشجویان باعث و بانی شیوع بیماری کرونا و دشواری های آموزش مجازی بوده اند.

پاسخ نامه های مشابه با نتایج و نمرات متفاوت، شایعات کسر نمره از دانشجویان بابت مجازی بودن امتحانات ، ثبت نمره در سامانه گلستان بدون خوانده شدن پاسخنامه ارسالی دانشجو در پیغام رسان، لحاظ شدن نمره صفر برای بعضی دروسی که دانشجویان جهت حذف آنها در آزمون شرکت نکرده اند و ... از جمله مواردی است که قطعا دانشجویان با شما نیز در میان گذاشته اند.

لذا با توجه به مسائل و نوسانات سامانه های مجازی دانشگاه، محرومیت استان کهگیلویه و بویر احمد از زیر ساخت های حداقلی جهت بهره مندی دانشجویان از خدمات آموزش مجازی، پر هزینه بودن دسترسی به اینترنت و دستگاه های هوشمند و ...مجمع دانشجویان عدالتخواه سکوت را جایز ندانسته و ضمن اعلام همکاری و حمایت از صدای دانشجویان، درخواست پیگیری و رسیدگی به مسائل ودغدغه های آموزشی دانشجویان را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 602

به "شورای صنفی دانشگاه یاسوج مسائل و نوسانات سامانه های مجازی را آنالیز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای صنفی دانشگاه یاسوج مسائل و نوسانات سامانه های مجازی را آنالیز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید