عضو هیات مدیره استقلال: از فکری انتظارقهرمانی در لیگ و جام حذفی و درخشش در آسیا داریم، برکناری سعادتمند به نفع خودش و باشگاه بود

به گزارش مجله پیوند، تمرین با حضور اکثریت بازیکنان برگزار گردید. امیدواریم این اتفاق با قوت و شدت بیشتری دنبال گردد و فکری بتواند تیم را کاملا برای آغاز فصل آماده کند. در خصوص یکی دو بازیکن همچنان ابهام وجود دارد. با مصوبه ای که در هیات مدیره داشتیم، عبدیان نماینده باشگاه است و تکلیف این بازیکنان را روشن می کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال: از فکری انتظارقهرمانی در لیگ و جام حذفی و درخشش در آسیا داریم، برکناری سعادتمند به نفع خودش و باشگاه بود

از سفر با تور پاتایا زمستان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: همه ما انتظار داریم که بالاخره بعد از چندسال لیگ را طوفانی آغاز کنیم و با بهترین نتیجه یعنی قهرمانی هم به خاتمه برسانیم.

به گزارش فارس، حجت نظری در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: امروز بالاخره اولین جلسه تمرین تیم در زمین شماره 2 آزادی برگزار گردید. خداراشکر شاهد حضور خوب پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره بودیم. به غیر از یکی از اعضا که برای حضور در مراسم پسرشان در شهرستان بودند.

وی اضافه کرد: تمرین با حضور اکثریت بازیکنان برگزار گردید. امیدواریم این اتفاق با قوت و شدت بیشتری دنبال گردد و فکری بتواند تیم را کاملا برای آغاز فصل آماده کند. در خصوص یکی دو بازیکن همچنان ابهام وجود دارد. با مصوبه ای که در هیات مدیره داشتیم، عبدیان نماینده باشگاه است و تکلیف این بازیکنان را روشن می کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص احتمال فروش قائدی گفت: برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در تیم هستند و کسانی که می خواهیم آن ها را به خدمت بگیریم، با نظر سرمربی تصمیم گیری می گردد. هر که را فکری بخواهد، کوشش می کنیم حفظ گردد و اگر هم بازیکنی را خواست به تیم اضافه گردد، با مصوبه هیات مدیره و پیگیریهای عبدیان این کار را انجام می دهیم.

وی در خصوص اینکه هیات مدیره چه خواسته ای از محمود فکری دارد، مطرح کرد: بی تردید همان انتظار طرفدار را داریم. انتظار داریم که بالاخره بعد از چند سال، لیگ را هم طوفانی آغاز کنیم و هم با بهترین نتیجه یعنی قهرمانی به خاتمه برسانیم. انتظار داریم همین اتفاق در جام حذفی هم تکرار گردد. انتظار داریم دوباره استقلال درخشان را در لیگ قهرمانان آسیا ببینیم. با توجه به شرایط نسبتا نگران کننده ای که تا امروز استقلال داشت، شاید قدری بلند پروازانه به نظر برسد اما مطمئنم هم بازیکنان و هم فکری و کادر توانمندش این پتانسیل را دارند که ما را به این اهداف برسانند.

نظری در خصوص فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه گفت: در دوره سعادتمند کلید خورد و پیشنهاد خودش بود که فسخ انجام گردد و نامه را هم خودش با امضای خودش برای کارگزار ارسال کرد. همچنان آنالیز می کنیم که آیا می توانیم با همین کارگزار جهت را ادامه بدهیم یا خیر. در کنار آن، کارگزاران دیگر را هم آنالیز و رصد می کنیم که آیا می توانیم با کارگزار دیگری به توافق اقتصادی برسیم یا خیر.

وی اضافه کرد: حتما تصمیمی می گیریم که بهترین اتفاق را برای استقلال رقم بزند و بیشترین میزان درآمدزایی را داشته باشد. امیدواریم این اتفاق نهایتا ظرف دو هفته آینده رخ بدهد. استقلال می تواند چه با کارگزار فعلی به شرط مذاکره مجدد و چه با کارگزاران دیگر به اعدادی برسد که ما دغدغه اقتصادی را در فصل جاری نداشته باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا نفراتی در تیم هستند که فکری به آن ها نیازی نداشته باشد، گفت: در خصوص بازیکنان از او چیزی نشنیدم. او باید در تمرینات و طی مشورت با کادر فنی در خصوص بازیکنان اظهار نظر نهایی را داشته باشد. هنوز چیزی به ما اعلام نکرده است. سعی می کنیم در این جهت در کنار هم باشیم. بعد از برکناری مدیرعامل سابق هرکدام از ما بخشی از کار را برعهده گرفتیم و کوشش می کنیم این جهت را در کنار هم ادامه بدهیم.

نظری در خصوص اینکه اگر استقلال به پاختاکور نمی باخت سعادتمند هنوز مدیرعامل بود، اظهارداشت: نمی دانم. ما در خصوص اما و اگرها صحبت نمی کنیم. ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد. بی تردید نصب یا عزل مدیرعامل نمی تواند یک مولفه ای باشد. شک نکنید به خاطر یک اتفاق تصمیم نگرفتیم. از این به بعد هم به خاطر یک اتفاق تصمیم نمی گیریم. مجموعه شرایط ما را به اینجا رساند که به نفع خودش و باشگاه است که این اتفاق بیفتد. همانطور که ممکن است روزیبه این نتیجه برسند که حضور من به نفع باشگاه نباشد و من هم کنار بروم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 709

به "عضو هیات مدیره استقلال: از فکری انتظارقهرمانی در لیگ و جام حذفی و درخشش در آسیا داریم، برکناری سعادتمند به نفع خودش و باشگاه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات مدیره استقلال: از فکری انتظارقهرمانی در لیگ و جام حذفی و درخشش در آسیا داریم، برکناری سعادتمند به نفع خودش و باشگاه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید