فارس من، تخلف دو دانشگاه در سرانجام نامه تقلبی زیاد است

به گزارش مجله پیوند، مدیرکل حقوقی وزارت علوم با بیان اینکه تخلف یک یا دو دانشگاه در سرانجام نامه تقلبی زیاد است، گفت: در کشف تخلفات، می دانیم که دانشجو ورودی چه سالی است و پس از ارائه گزارش تخلف ها به دانشگاه، تعیین می گردد که سرانجام نامه دفاع شده یا خیر.

فارس من، تخلف دو دانشگاه در سرانجام نامه تقلبی زیاد است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2019 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که جلوی فروش و تبلیغات انتها نامه و مقاله در سطح خیابان گرفته گردد.

خبرنگاران فارس در چندین نوبت این موضوع را پیگیری نموده اند.

حسین آقابابایی مدیرکل حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در پاسخ به این سوال که از انتها نامه های تقلبی کشف شده چه تعداد دفاع شده و چه تعداد هنوز دفاع نشده اند، گفت: در مرحله کشف اطلاعی از این موضوع که انتها نامه دفاع شده یا خیر نداریم.

وی ادامه داد: اطلاعات آنچه که از دانشجویان و انتها نامه های متخلف کشف شده منعکس نموده ایم، از سازمان سنجش دریافت شده است؛ به این معنی که سازمان سنجش به ما اعلام نموده که این دانشجویان ورودی چه سالی هستند؛ بنابراین از اینکه دفاع نموده اند یا دفاع ننموده اند در این مرحله اطلاعی نداریم.

آقابابایی توضیح داد: در ادامه فرایند رسیدگی به تخلفات تقلب علمی، دانشگاه باید پس از دریافت گزارش، این موضوعات را آنالیز کند و شرایط دانشجو را تشخیص دهند و با متخلفان برخورد نمایند.

تخلف یک یا دو دانشگاه در انتها نامه های تقلبی زیاد است

مدیرکل حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: در بین موارد آنالیز شده تخلف یک یا دو دانشگاه زیاد بوده است که موضوع را به آنها منعکس نموده ایم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 217

به "فارس من، تخلف دو دانشگاه در سرانجام نامه تقلبی زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، تخلف دو دانشگاه در سرانجام نامه تقلبی زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید