فونسکا: یوونتوس را مجبور به عقب نشینی کردیم، به خاطر هنر رونالدو بود که دروازه مان باز شد

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال رم با وجود شکست تیمش مقابل یوونتوس از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

فونسکا: یوونتوس را مجبور به عقب نشینی کردیم، به خاطر هنر رونالدو بود که دروازه مان باز شد

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست ویکم سری A ایتالیا در خانه یوونتوس تن به شکست 2 بر صفر دادند و به رتبه چهارم جدول رده بندی این رقابت ها سقوط کردند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما در بیشتر زمان بازی عالی کار کردیم و نباید فراموش کنیم که دست برتر را نسبت به یوونتوس داشتیم. آنها با نفرات زیادی دفاع کردند، اما در نهایت تیمی برنده شد که گلزنی کرد. اگر به آمار نگاه کنید، ما شوت های بیشتری به سمت دروازه یوونتوس زدیم، کرنرهای بیشتری داشتیم، مالکیت بیشتری از توپ در اختیار ما بود، پاس های بیشتری دادیم، اما یوونتوس بود که دو گل به ثمر رساند.

سرمربی پرتغالی رم همچنین در تمجید از هموطن خود که گل اول بازی را در دقیقه 13 پس از کنترل توپ با پای راست و شوت با پای چپ به ثمر رساند، گفت: به خاطر همین چیزهاست که رونالدو بهترین بازیکن دنیا است، چون می تواند از هر جایی گلزنی کند. ما روی گل اول مرتکب اشتباهی نشدیم و این تنها به خاطر هنر رونالدو بود که دروازه مان باز شد.

وی توضیح داد: می خواهم عملکرد تیم را ارزیابی کنم. ما به تورین آمدیم و با ارائه فوتبال خود، شجاعت مان را نشان دادیم و یوونتوس را مجبور کردیم در محوطه جریمه خود دفاع کند. تیم عالی کار کرد و ما تنها انتخاب های اشتباهی در منطقه یک سوم یوونتوس داشتیم. انتظار نداشتم یوونتوس در لاک دفاعی فرو برود و فکر نمی کنم آنها هم چنین برنامه ای داشتند. من بر این باورم که ما آنها را مجبور به عقب نشینی کردیم.

فونسکا که با مهاجم بوسنیایی خود اختلاف نظرهایی دارد و در این ملاقات خاتمه او را در دقیقه 63 به بازی فرستاد، در این باره خاطر نشان کرد: ژکو آماده بازی بود، اما به این خاطر در ترکیب اصلی قرار نگرفت، چون تشخیص من بود. بورخا مایورال عالی کار کرد و درباره ترکیب تیم این من هستم که تصمیم گیری می کنم.

سرمربی پرتغالی جالوروسی در خاتمه اعلام کرد: ما موقعیت های نصف و نیمه زیادی داشتیم و در کنارش مرتکب اشتباهاتی هم شدیم. به بازیکنانم اما افتخار می کنم، آنها شخصیت و شجاعت خود را در این ملاقات نشان دادند. این باعث می گردد که به آینده امیدوار باشم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 926

به "فونسکا: یوونتوس را مجبور به عقب نشینی کردیم، به خاطر هنر رونالدو بود که دروازه مان باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: یوونتوس را مجبور به عقب نشینی کردیم، به خاطر هنر رونالدو بود که دروازه مان باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید