فیفا پاسخ نامه فدراسیون فوتبال ایران را داد، تأکید بر مواضع قبلی و عدم برگزاری انتخابات تا اصلاح اساسنامه

به گزارش مجله پیوند، فیفا در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد که تا زمان اصلاح نشدن اساسنامه، انتخابات فدراسیون کشورمان نباید برگزار گردد.

فیفا پاسخ نامه فدراسیون فوتبال ایران را داد، تأکید بر مواضع قبلی و عدم برگزاری انتخابات تا اصلاح اساسنامه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پاسخ به نامه فدراسیون ایران، خاطرنشان کرد که تا رفع نشدن ایرادها و اشکالات، انتخابات فدراسیون فوتبال کشورمان نباید برگزار گردد.

فیفا هفته گذشته در نامه ای به فدراسیون ایران خاطرنشان کرد که با توجه به عدم اصلاح اساسنامه و تا انجام نشدن این کار، انتخابات فدراسیون نباید برگزار گردد. فیفا در این نامه اعلام نموده بود که 4 بار از فدراسیون ایران خواسته اساسنامه را اصلاح نمایند اما این کار انجام نشده است. در این نامه ایرادهایی همچون چرا آیین نامه ای برای انتخابات ندارید؟، چرا کمیته انتخابات ندارید و کمیته استیناف انتخابات در اساسنامه وجود ندارد از فدراسیون گرفته شده است. همچنین فدراسیون جهانی اعلام نموده بود که وزیر ورزش و معاون او نباید در انتخابات ایران حق رأی داشته باشند.

فدراسیون فوتبال ایران پنجشنبه هفته گذشته در نامه ای پاسخ فیفا را داد و خاطرنشان کرد که ایرادهای ذکر شده در آیین نامه انتخاباتی فدراسیون وجود دارد. آیین نامه انتخاباتی نیز ترجمه و به فیفا ارسال شد. فدراسیون همچنین به فیفا خاطرنشان کرد که وزارت ورزش به عنوان حامی و پشتیبان فدراسیون فعالیت می نماید.

با این حال توضیحات فدراسیون کشورمان مورد قبول فیفا قرار نگرفت و فدراسیون جهانی فوتبال در پاسخ به این نامه ضمن پافشاری بر موضع قبلی خود تأکید نموده که انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در چنین شرایطی نباید برگزار گردد. فیفا همچنین از فدراسیون خواسته که اصلاح اساسنامه را در دستور کار خود قرار دهد.

با این شرایط باید دید در نهایت تکلیف انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است 25 اسفند برگزار گردد چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 306

به "فیفا پاسخ نامه فدراسیون فوتبال ایران را داد، تأکید بر مواضع قبلی و عدم برگزاری انتخابات تا اصلاح اساسنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا پاسخ نامه فدراسیون فوتبال ایران را داد، تأکید بر مواضع قبلی و عدم برگزاری انتخابات تا اصلاح اساسنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید