مربی فولاد خوزستان: بازی صنعت نفت - فولاد یکی از زیباترین بازی های لیگ بود، داوران باید بیشتر کار نمایند و کم اشتباه تر باشند

به گزارش مجله پیوند، حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از بازی امروز تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به عنوان یکی از زیباترین بازی های لیگ یاد کرد.

مربی فولاد خوزستان: بازی صنعت نفت - فولاد یکی از زیباترین بازی های لیگ بود، داوران باید بیشتر کار نمایند و کم اشتباه تر باشند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از آبادان، حمیدرضا رجبی بعد از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با عذرخواهی از غیبت مربیان فولاد در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: من دلیلش را نمی دانم، اما از شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم و امیدوارم این امر دیگر تکرار نگردد.

وی درباره تساوی پرگل فولاد برابر شاگردان اسکوچیچ گفت: امروز شاهد یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر بودیم. مسابقه بسیار جذابی بود. صنعت نفت سال جاری تیم بسیار پرقدرتی است، در خانه خود شکست نخورده، در بیشتر دیدارها سوار بر بازی است و موقعیت های زیادی خلق می نماید، اما امروز فولاد واقعی را دیدیم.

مربی فولاد با تمجید از شاگردان نکونام توضیح داد: ما خیلی تهاجمی بازی و موقعیت های فراوانی ایجاد کردیم. فرایند بازی به گونه ای بود که هر لحظه می توانستیم به گل برسیم. ما بیش از چهار پنج فرصت صد درصد گلزنی داشتیم و البته می دانستیم صنعت نفت چگونه بازی می نماید. آنها در ضدحملات خطرناک بودند و تیم قدرتمندی در ضربات ایستگاهی محسوب می شوند.

صنعت نفت در این مسابقه نتوانست خیلی موقعیت گلزنی خلق کند و تحت تأثیر بازی ما بود.، رجبی ضمن بیان این جمله اعلام کرد: خوشحالم از اینکه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. با وجود اینکه یک گل تصادفی خوردیم، از شهاب گردان تشکر می کنم که در این فصل یکی از بهترین دروازه بانان بوده و در هر بازی خیلی خوب دروازه بانی نموده است. اشتباه برای هر کسی پیش می آید که این اتفاق امروز برای او رخ داد.

وی درباره اعلام پنالتی به سود فولاد در دقایق پایانی بیان نمود: به نظرم این پنالتی کاملاً درست بود و روی باقرپور خطا شد. پیش از آن پای آبشک را روی خط محوطه جریمه زدند که داور، خطای بیرون از محوطه گرفت. داوران قشر زحمتکشی هستند و حقوق کمی می گیرند، اما فشار زیادی روی آنهاست.

مربی فولاد با ابراز رضایت نسبی از عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: ما این فصل خیلی از داوری صدمه دیدیم، اما به داوران احترام گذاشتیم. سه شکست ما به خاطر اشتباه سهوی داوران بود، اما دست شان را می بوسیم که کوشش می نمایند. با این حال شاید توقعات از داوران بیشتر باشد. آنها باید بیشتر کار نمایند و کم اشتباه تر باشند.

رجبی در خصوص جست و خیزهای جواد نکونام کنار زمین توضیح داد: او در صحنه های جزئی، انرژی زیادی کنار زمین دارد. مربیان زیادی هستند که روی نیمکت می نشینند و صحبتی نمی نمایند، اما پریدنش به خاطر بازیکنان خودمان بود و می خواست به آنها انرژی بدهد. نکونام می خواست بازیکنان را تحریک کند که بهتر بازی نمایند.

وی درباره اینکه نکونام در یک صحنه به بازیکن فولاد گفت که چرا بازی جوانمردانه را رعایت کرد، اعلام کرد: باید به نکونام بگوییم انرژی خود را کنترل کند! انرژی او کنار زمین زیاد است و تحرک زیادی دارد. او گاهی از محوطه مربیان خارج می گردد.

مربی فولاد درباره صحبت خبرنگاری مبنی بر آمادگی نکونام برای بازگشت به میادین فوتبال گفت: نکونام قبل از بازی به بچه ها می گفت کاش می توانستم بازی و خیلی چیزها را به شما ثابت کنم. ان شاءالله او در حرفه اش پیروز باشد.

رجبی درباره فعالیت باشگاه فولاد خوزستان در نقل وانتقالات نیم فصل گفت: ما به دنبال تقویت تیم هستیم. در نقل وانتقالات نیم فصل، بازیکنان آزاد زیادی نیستند و نمی توانیم هر بازیکنی را که می خواهیم، جذب کنیم. با این حال به دنبال تقویت تیم هستیم.

وی درباره بازی هجومی فولاد مقابل صنعت نفت توضیح داد: ما سال جاری تغییرات زیادی در تیم داشتیم و فقط شش هفت بازیکن از سال گذشته در فولاد بودند. سال جاری یکی از بهترین تیم ها از لحاظ خط دفاعی هستیم. ما ابتدا روی ساختار دفاعی تیم کار کردیم که فولاد ابتدا گل نخورد و سپس به گل برسیم. هر چه بازی ها ادامه یافت، تیم ما در بازی هجومی بهتر شد و امیدوارم در نیم فصل دوم مانند این مسابقه باشیم.

مربی فولاد با بیان اینکه کنترل بازی در اختیار این تیم بود، اعلام کرد: دوست نداشتیم امتیاز از دست بدهیم و با ریسک بازی کردیم. شاید صنعت نفت از روی ضدحملات به گل می رسید، اما خوشحالم توانستیم هجومی بازی کنیم و می خواهیم همین گونه باشیم. به شرطی که بازیکنانی بگیریم که فاز هجومی بالایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 140

به "مربی فولاد خوزستان: بازی صنعت نفت - فولاد یکی از زیباترین بازی های لیگ بود، داوران باید بیشتر کار نمایند و کم اشتباه تر باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی فولاد خوزستان: بازی صنعت نفت - فولاد یکی از زیباترین بازی های لیگ بود، داوران باید بیشتر کار نمایند و کم اشتباه تر باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید