مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت دانش بنیان رادوکس بازدید کردند

به گزارش مجله پیوند، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز 31 فروردین ماه همراه با معاونان خود از شرکت دانش بنیان پژواک رادین صنعت دانش بازدید و در جریان توانمندی های این شرکت قرار گرفتند.

مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت دانش بنیان رادوکس بازدید کردند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، علی وحدت رییس صندوق نوآوری صبح امروز 31 فروردین ماه به همراه یاسر عرب نیا معاون برنامه ریزی، ذوالفقاری معاون تسهیلات و تجاری سازی و جمعی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت دانش بنیان پژواک رادین صنعت دانش بازدید و در جریان توانمندی های این شرکت قرار گرفتند.

گروه صنعتی رادوکس (پژواک رادین صنعت دانش) با به کارگیری تخصص و تجربه کارشناسان از سال 1377 فعالیت خود را با طراحی و ساخت اتوماسیون و رباتیک خطوط فراوری شروع کرد و سپس با فراوری دستگاه های CNC و راه اندازی اتوماسیون خطوط فراوری خودرویی کشور مانند فیکسچر های فراوری پژو 405، مزدا 3، سمند، سمند لیموزین، پژو 206، پژو 206SD، رنو L90، پژو RD، پراید، مزدا 323، لودر و گریدر با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت فعالیت خود را ادامه داده است.

هم اکنون گروه صنعتی رادوکس (پژواک رادین صنعت دانش) به عنوان قطب اصلی فراوری دستگاه های CNC در ایران و خاورمیانه در حال فعالیت است و بیش از 14 نوع محصول CNC فراوری می نماید. از بین دستگاه های CNC فراوریی و اختراعی گروه صنعتی رادوکس که برای اولین بار در جهان طراحی و فراوری شده می توان به دستگاه اسپایدر اشاره نمود که به نام گروه صنعتی رادوکس ثبت اختراع شده است.

دستگاه های برش UNDER WATER PLASMA.WATERJET، لوله بر CNC به قطر 2 متر و CNC خاموت زن از محصولات CNC این شرکت است که برای اولین بار در ایران طراحی و فراوری شده اند.

گفتنی است از نظر کیفی محصولات گروه صنعتی رادوکس قابلیت رقابت با برند های معتبر جهان را دارد و به کشورهایی، چون ترکیه، قطر، امارات، یونان، عربستان، ونزوئلا، عراق و سوریه صادر می شوند. این شرکت با ثبت بیش از 17 اختراع در عرصه فراوریات صنعتی فعالیت دارد. از جمله گواهینامه های معتبر شرکت می توان به استاندارد CE محصولات، ISO 14001، ISO 100004، ISO 45001 و ISO/IEC 25001 اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1100

به "مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت دانش بنیان رادوکس بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت دانش بنیان رادوکس بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید