ممنوعیت آمد و شد در ناصریه عراق

به گزارش مجله پیوند، یک منبع محلی در استان ذی قار در جنوب عراق امروز (پنج شنبه) از ممنوعیت آمد و شد در این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد. این منبع در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق اظهار کرد، نیروهای امنیتی آمد و شد در استان ذی قار را به طور کامل ممنوع کردند.

ممنوعیت آمد و شد در ناصریه عراق

طبق اظهارات منبع یاد شده، این حکم تا اطلاع ثانوی برقرار است.

به گفته او، این حکم در پی درگیری ها میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در ناصریه که موجب زخمی شدن تعدادی از هر دو طرف شد، صادر شد. گفته می شود آمار تلفات در ذی قار به 16 کشته و 118 زخمی رسید.

منابع اشاره کردند، نیروهای امنیتی در اطراف ناصریه مستقر شده و به تفتیش تمام خودروها و افرادی که قصد ورود به این شهر را دارند، می پردازند.

همچنین منبع دیگری در این استان گفت که دستگاه های امنیتی پل الزیتون در ناصریه را با استفاده از بلوک های بتونی مسدود کردند اما تظاهرکنندگان بر این پل مسلط شدند و به مقر نیروهای واکنش سریع یورش برده و آنجا را به طور کامل آتش زدند.

به همین دلیل مدیریت دفاع مدنی ذی قار در بیانیه ای گفت، در پی آشوب ها و اقدامات خرابکارانه، در داخل انبار مواد غذایی شهر ناصریه آتش سوزی رخ داد که تنها خسارت مالی داشت و آتش سوزی مهار شد.

همچنین در اثر استفاده از گاز اشک آور در شهر سماوه مرکز استان المثنی 11 تن دچار حالت خفگی شدند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 76

به "ممنوعیت آمد و شد در ناصریه عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت آمد و شد در ناصریه عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید