موانع قانونی برای واگذاری استقلال خیلی دست و پا گیر نیست

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از سیزدهمین جلسه کارشناسی و تصمیم گیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید، گفت: یک اراده بسیار جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای وزیر برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود دارد.

موانع قانونی برای واگذاری استقلال خیلی دست و پا گیر نیست

وی اضافه کرد: در جلسات خصوصی و گروهی که در خدمت آقای سلطانی فر و معاونین وزارت ورزش بودیم همیشه تاکید خاص بر روی این واگذاری وجود داشت. موضوع این موضوع با معاونت محترم حقوقی و امور مجلس است که آقای تقی زاده هم با جدیت و به صورت روزانه پیگیر امور هستند. کارگروهی برای این کار تشکیل و دو کارگزار هم از سوی دو باشگاه معرفی شده است.

مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد: قرار شد جلسات از این به بعد بسیار جدی تر و تخصصی تر دنبال گردد و امیدواریم این روند خصوصی سازی که قطعا هم به سود دو باشگاه و هم به سود جامعه ورزش است هرچه سریعتر به خاتمه برسد. موانع قانونی هم که در این جهت وجود دارد خیلی دست و پا گیر نیست و امیدواریم با برگزاری مجمع سالانه باشگاه استقلال در خاتمه آبان ماه برگزار خواهد شد تمام این موانع مرتفع گردد.

فتحی در خاتمه در مورد روند نتایج خوب باشگاه استقلال در هفته های اخیر گفت: همانطور که اوایل فصل وعده داده بودم صبوری طرفداران باشگاه استقلال نتیجه داد و اعتقاد دارم هنوز این استقلال با روزهای اوج خود فاصله دارد و با صبوری و حمایت بیشتر طرفداران و اعتمادشان به باشگاه اطمینان دارم نتایج بهتر و بازی های زیباتری هم در راه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 32

به "موانع قانونی برای واگذاری استقلال خیلی دست و پا گیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع قانونی برای واگذاری استقلال خیلی دست و پا گیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید