نبی اطلاع داد: ضرر 1500 میلیاردی فوتبال، 200 میلیارد تومان از فیفا می خواهیم

به گزارش مجله پیوند، دبیر فدراسیون فوتبال هزینه های 2 بازی محبت آمیز ایران را خاطرنشان کرد.

نبی اطلاع داد: ضرر 1500 میلیاردی فوتبال، 200 میلیارد تومان از فیفا می خواهیم

به گزارش خبرنگاران ، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست معاون رئیس جمهور با روسای فدراسیون ها، بیان کرد: ما با مسائل مختلفی روبرو هستیم. در بحث کرونا، فوتبال پیشتاز بود، اردو و لیگ را آغاز کرد اما آنچه مسلم است اینکه 1500 میلیارد تومان فوتبال در این 6 ماهه متضرر شده است. ما از نظر بحث تلویزیونی تحریم هستیم، فیفا هم پول ما را نمی دهد. فوتبال به خانه مردم شادی آورده و در کنار آن اگر عقبه نداشته باشیم نمی توانیم کار کنیم.

وی اضافه نمود: باید به درآمدهای موجود اکتفا کنیم و در کنار آن بقای ورزش به ویژه فوتبال با مسائلی روبه روست. وقتی نتوانیم کار را پیش ببریم، به دولت هم فشار وارد می گردد. 200 میلیارد تومان از فیفا می خواهیم اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم یک سنت خارج کنیم. در این صورت نقش دیپلماسی هم ضعیف می گردد.

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: ضروری است در این بین دولت همانند قبل حامی فوتبال باشد. با توجه به فشارهایی که آمده و اجازه نمی دهند تیم ملی ما با کشوری بازی کند اما با ازبکستان و اقتصادی بازی داریم. در نوامبر هم یک بازی را پیش بینی نموده ایم تا کار پیش برود. برای اعزامی که داشتیم 12-13 میلیارد در کل هزینه شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 691

به "نبی اطلاع داد: ضرر 1500 میلیاردی فوتبال، 200 میلیارد تومان از فیفا می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی اطلاع داد: ضرر 1500 میلیاردی فوتبال، 200 میلیارد تومان از فیفا می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید