نگاهی به سابقه خریدهای خارجی انصاری فرد برای پرسپولیس ، نگرانم نگران!

به گزارش مجله پیوند، نگاهی به خریدهایی که انصاری فرد حدود یک دهه قبل برای پرسپولیس انجام داد طرفداران پرسپولیس حق دارند نگران لیست خرید زمستانی این تیم باشند.

نگاهی به سابقه خریدهای خارجی انصاری فرد برای پرسپولیس ، نگرانم نگران!

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد چند ماه پیش برای دومین بار به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد و حالا با رسیدن به تعطیلات نیم فصل طرفداران این تیم منتظر هستند تا دستپخت این مدیر را برای جابجایی زمستانی باشگاه ببینند. اما نگاهی به سابقه این مدیر در به خدمت دریافت بازیکنان خارجی می تواند طرفداران این تیم را نگران کند.

انصاری فرد در بدو ورود خود آری هان را جایگزین علی پروین کرد تا انتهای بر سلطه سلطان روی نیمکت سرخ ها باشد. مربی هلندی اگرچه پرسپولیس را در کوتاه مدت تا حدودی متحول کرد و حتی پدیده ای به نام الونگ را هم با خود به پرسپولیس آورد اما سر بزنگاه در فینال جام حذفی پرسپولیس را تنها گذاشت تا نیمکت سرخ ها به مصطفی دنیزلی برسد.

نشاندن این دو مربی روی نیمکت پرسپولیس طرفداران این باشگاه را تا حدودی به آینده این تیم امیدوار نموده بود تا اینکه خریدهای بنجل خارجی کم کم از راه رسیدند. پرسپولیس دنیزلی به تیم بدون مدافع معروف بود و هر جای زمین را نگاهی می کردی هافبک می دیدی اما انصاری فرد برای پوشش این ضعف سراغ یک مدافع سوری رفت؛ طارق جبان بازیکنی بود که دنیزلی بی نوا در حضورش کریم باقری و پژمان نوری و ابوالفضل حاجی زاده را به بازی می گرفت.

جبان که تنها در ایران می توانست طعم لژیونر شدن را بچشد بعد از مدتی ایران را ترک کرد. البته انصاری فرد برای اینکه این مدافع سوری در این مدت احساس غریبی نکند یک مهاجم مسن سوری را هم به خدمت گرفت تا او هم عاقبت به خیر گردد. زیاد شعبو که برای رفع کردن ضعف گلزنی پرسپولیس آمده بود در پرسپولیس دنیزلی ذخیره مهاجمان جوانی چون احسان خرسندی و مهرداد اولادی شد.

پرسپولیس احتمالا تنها تیمی در دنیاست که همزمان دو بازیکن سوری را به عنوان لژیونر در ترکیب خود داشته است. اما این انتها کار نبود و انصاری فرد که در آن سال ها نگاه ویژه ای به بازار خاورمیانه داشت صلاح حسن عراقی را هم به خدمت گرفت تا این مهاجم هم با کمترین اثرگذاری پس از مدتی حضور در پرسپولیس راهی کشورش گردد. حالا با این سابقه درخشان شما بودید نگران خریدهای نیم فصل پرسپولیس نمی شدید؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 129

به "نگاهی به سابقه خریدهای خارجی انصاری فرد برای پرسپولیس ، نگرانم نگران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به سابقه خریدهای خارجی انصاری فرد برای پرسپولیس ، نگرانم نگران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید