وبلاگ توریستی خبرنگاران مرجع اخبار و مقالات دنیای گردشگری

به گزارش مجله پیوند، در طی سال های اخیر اینترنت و صفحات وب نقش مهمی در توسعه و گسترش علم گردشگری در ایران ایفا نموده اند، اما در یک آنالیز دقیق متوجه خواهید شد که بیشتر مطالب سایت ها و وبلاگ های گردشگری، قدیمی، تکراری و غیر کاربردی می باشند و با فرایند های جدید توسعه علم و صنعت گردشگری فاصله زیادی دارند.

وبلاگ توریستی خبرنگاران مرجع اخبار و مقالات دنیای گردشگری

از سفر با تور کانادا از تهران لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

در این راستا شرکت خبرنگاران به منظور حضور پیروز در فضای اینترنت و انتشار دانش به روز گردشگری، اقدام به طراحی و توسعه یک وبلاگ تخصصی گردشگری نموده است. وبلاگ توریستی خبرنگاران توسط یک تیم زبده و تحصیل نموده از متخصصان و مشاوران گردشگری، به روز ترین و کاربردی ترین مطالب و مقاله های حوزه صنعت گردشگری را ترجمه، تألیف و گردآوری نموده و در اختیار علاقه مندان به سفر، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها، مدیران و فعالان صنعت گردشگری قرار می دهد. مجله تخصصی گردشگری خبرنگاران میخواهد در آینده نزدیک خود را به عنوان مهمترین مرجع اخبار و مقالات جهانی گردشگری معرفی کند.

به طور کلی محتوای مجله توریستی خبرنگاران از 5 قسمت شامل اخبار، سفر، گردشگری، آموزشی و رسانه ها تشکیل می گردد. این مطالب به گونه ای تدوین و سازماندهی شده است که جوابگوی احتیاجهای طیف وسیعی از مخاطبان از گردشگران کم تجربه گرفته تا متخصصان گردشگری باشد. در ادامه به معرفی این قسمت ها می پردازیم:

اخبار گردشگری

قسمت اخبار گردشگری در وبلاگ توریستی خبرنگاران از سه بخش اخبار خبرنگاران، اخبار ایران و اخبار جهان تشکیل شده است. در بخش اخبار خبرنگاران، در کنار پکیج ها و مسیرهای جدید، نوین ترین خدمات ارائه شده در رزرواسیون شرکت خبرنگاران به مخاطبان اطلاع رسانی می گردد.. بخش اخبار ایران و اخبار جهان نیز رویدادهای مهم گردشگری ایران و جهان را شامل خبرهای خطوط هواپیمایی، هتل های بین المللی، جاذبه های گردشگری مقاصد ایران و جهان، سازمان های بین المللی جهانگردی و هوانوردی پوشش می دهد.

سفر

قسمت سفر در وبلاگ توریستی خبرنگاران که یکی از مهمترین و پر بازدیدترین بخش های مجله توریستی خبرنگاران می باشد، شامل بخش های به کجا سفر کنیم؟، آنچه در سفر باید بدانیم و فن آوری در سفر می گردد. بخش آنچه در سفر باید بدانیم به هدف بر طرف کردن احتیاجهای علاقه مندان به مسافرت طراحی شده و جوابگوی بسیاری از سؤالات گردشگران درباره مقاصد جهانگردی، جاذبه های طبیعی و فرهنگی، مهم ترین مراکز خرید، مکان های تفریحی، برترین هتل های کشورهای توریستی می باشد. در بخش آنچه در سفر باید بدانیم گردشگران و مسافران می توانند به نکات ضروری سفر از جمله ایمنی، سلامت، بهداشت، شیوه های مسافرت و روش و تکنیک های داشتن سفری آسوده، لذت بخش و بی خطر دسترسی داشته باشند. نکات ضروری سفر در این بخش به تفکیک مقاصد توریستی مهم جهان نیز قابل جستجو می باشد. در قسمت فن آوری سفر نیز گردشگران می توانند از جدید ترین تکنولوژی ها، ابزارهای الکترونیک، اپلیکیشن های مسافرتی و وبسایت های راهنما و مشاوره سفر آگاه شوند.

گردشگری

قسمت گردشگری در مجله توریستی خبرنگاران به منظور جوابگویی به احتیاجهای مدیران و فعالان سازمان ها و کسب و کارهای گردشگری، همچنین اساتید، محققان و دانشجویان رشته جهانگردی طراحی شده است و شامل بخش های صنعت گردشگری، صنعت هوانوردی و صنعت هتلداری می گردد. در قسمت گردشگری مخاطبان می توانند با اشکال مختلف گردشگری، روندهای جدید بازار سفر، آمار و اطلاعات گردشگری، اطلاعات هتل های بین المللی و زنجیره ای و بزرگ ترین ایرلاین های جهان آشنا شوند.

آموزشی

قسمت آموزشی در مجله توریستی خبرنگاران نیز مطالب مورد احتیاج مدیران کسب و کارها و سازمان های گردشگری را پوشش می دهد. این قسمت شامل بخش های مدیریت، بازاریابی و تجارب پیروز می گردد. مدیرانی که قصد دارند هر نوع کسب و کار مرتبط با صنعت گردشگری شامل شرکت های خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی یا هتل ها و تأسیسات اقامتی را راه اندازی و مدیریت کنند؛ می توانند از محتوای قسمت آموزشی وبلاگ توریستی خبرنگاران به عنوان یک مرجع دانش گردشگری استفاده نموده و رهنمودهای آن را در توسعه و پیروزیت کسب و کار گردشگری خود به کار گیرند.

رسانه ها

حضور صنعت گردشگری در جهانز مجازی با عکس، ویدئو و مجلات آنلاین ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین دلیل تبدیل به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه و تبلیغ جاذبه ها، مقاصد و تورهای مسافرتی شده است. قسمت رسانه ها در وبلاگ تخصصی خبرنگاران شامل بخش های عکس، ویدئو و نشریه می گردد. علاقه مندان به سفر می توانند جذاب ترین عکس ها و ویدئو های توریستی را به همراه مجله داخلی شرکت خبرنگاران در بخش رسانه های وبلاگ خبرنگاران ملاحظه کنند.

امید است که با کوشش شبانه روزی تیم متخصصان و مشاوران گردشگری شرکت خبرنگاران، همچنین نظرات و مقاله های مفید مخاطبان وسیع وبلاگ خبرنگاران، گامی بلند در جهت گسترش علم جهانگردی و توسعه صنعت گردشگری کشور ایران برداشته گردد.

وبلاگ خبرنگاران

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 144

به "وبلاگ توریستی خبرنگاران مرجع اخبار و مقالات دنیای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبلاگ توریستی خبرنگاران مرجع اخبار و مقالات دنیای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید