پاسخ جنجالی استراماچونی به ادعای سعادتمند: بس کنید دروغگویی را

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، اظهارات جنجالی شب گذشته احمد سعادتمند که در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد و در بخشی از آن به مذاکره با استراماچونی پرداخته شده بود، با واکنش سرمربی پیشین آبی ها روبرو بود.

پاسخ جنجالی استراماچونی به ادعای سعادتمند: بس کنید دروغگویی را

آندره استراماچونی در واکنش به صحبتهای سعادتمند پیامی به زبان فارسی در صفحه رسمی خودش منتشر کرد که در آن نوشته بود:

قلبهای آبی عزیز

اگر ممکنه پرس و جو کنید چه کسی، چگونه، کجا و کی به من پیشنهاد 800000 یورویی بعلاوه 1200000 قرارداد جدید رو دادند؟ کدوم انسان عاقلی این پیشنهاد رو رد می کنه در حالی که من با مبلغ بسیار کمتر از این به ایران اومدم. چطور من از این پیشنهاد خبر ندارم؟ شاید از فدراسیون اجازه ندادند که من رو برگردونند که من احترام میزارم.

شاید کسی دوست نداره که سرمربی تنها تصمیم گیرنده جذب بازیکنان باشه که من احترام میزارم. شاید یکی مربی دیگر رو ترجیح میدن که من احترام میزارم. شاید بطور کلی اصلا نمیخوان من برگردم که احترام میزارم.

ولی تمام کنید دروغ ها رو، هواداران استقلال هم خسته شده اند. من هرگز پیشنهادی رو رد نکردم، چون اصلا چیزی نیامد از سمتشون. فقط نشان دادند که می خواهند من برگردم، در حالی که هیچوقت واقعا نمیخواستند.

ممکنه لطفا بپرسید اون فرد واسطه ایتالیایی که خود باشگاه در ماه جولای معرفی کرد و وارد مذاکرات کرد کجاست؟ چرا ناپدید شد؟ مذاکرات رو کلا رها کرد وقتی متوجه شد (همانطور که ما متوجه شدیم) مذاکرات فیک و غیر واقعی هست؟

و این که چرا باشگاه بعد از فینال حذفی اسم من رو گفت و در خصوص مذاکرات صحبت کردند ولی هیچکس از باشگاه حتی از مربی آینده و مورد نظرشون در خصوص بازیکنان و برنامه تیم چیزی نپرسید و با بازیکنان قدیمی تمدید کرد و بازیکنان جدید گرفت بدون هیچگونه مشورت؟

همه چیز فیک بود مثل اعدادی که دیروز در خصوصش صحبت شد. تمام هدفشون این بود و هست که به مردم نشون بدن که تمام کوشششون رو کردن که استراماچونی رو برگردونن ولی در واقع هیچ اقدام محکم و جدی در این 2 ماه اتفاق نیفتاد و فقط حرف بود که به مردم بگویند داریم عمل می کنیم.

دیگه این حرفها رو تمام کنید لطفا الان با من یا بدون من فقط تمرکز کنید برای ساختن یک تیم فوق العاده و کوشش برای قهرمانی.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 687

به "پاسخ جنجالی استراماچونی به ادعای سعادتمند: بس کنید دروغگویی را" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جنجالی استراماچونی به ادعای سعادتمند: بس کنید دروغگویی را"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید