پنالتی زن اول تیم ملی کیست؟

به گزارش مجله پیوند، این سوال وجود دارد که در صورت اعلام پنالتی از سوی داوران در بازی های پیش روی تیم ملی چه کسی پشت ضربه پنالتی خواهد ایستاد؟

پنالتی زن اول تیم ملی کیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود را در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی در گروه C روز 13 خرداد با هنگ کنگ برگزار می نماید و بازی بعدی خود مقابل بحرین، کامبوج و عراق را به ترتیب در روز های 17، 21 و 25 خرداد برگزار خواهد نمود.

در این میان ابهامی که وجود دارد این است که اگر تیم ملی در این بازی ها صاحب ضربه پنالتی گردد، کدام بازیکن پشت توپ ایستاده و به عنوان پنالتی زن منتخب اسکوچیچ پنالتی خواهد زد؟ ناگفته پیداست بازیکنانی که در سطح ملی خود را مطرح می نمایند توانایی های بالای فنی و تکنیکی دارند که پنالتی زدن نیز یکی از این فاکتورهاست، اما تردیدی نیست که نواختن ضربات پنالتی در چنین بازی های حساسی، پتانسیل های خاصی از نظر روانی می خواهد که همین موضوع انتخاب را سخت خواهد نمود.

بر این اساس به نظر می رسد کریم انصاری فرد اگر در زمین باشد همچنان پنالتی زن اول تیم است و در غیاب او احسان حاج صفی پنالتی خواهد زد.

هر چند نفراتی، چون مهدی ترابی نیز توانایی خود را در نواختن پنالتی نشان داده و در پرسپولیس به عنوان تیم باشگاهی اش نیز پنالتی زن اول است. به گونه ای که او بیش از 8 پنالتی خود را در پرسپولیس به گل تبدیل نموده است. همین طور جهانبخش، طارمی و سردار آزمون نیز تبحر خود را در این مورد نشان داده اند. کما این که علیرضا جهانبخش در جام ملت ها پنالتی خود را تبدیل به گل کرد، مهدی طارمی در فصل های اخیر بیشتر از 10 گل از روی نقطه پنالتی در لیگ پرتغال به ثمر رسانده و در این فصل نیز هر 3 پنالتی خود را گل نموده است. سردار آزمون نیز این فصل از 5 پنالتی 3 تای آن را تبدیل به گل نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1120

به "پنالتی زن اول تیم ملی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی زن اول تیم ملی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید