کرونا فروش اسلحه در آمریکا را افزایش داد

به گزارش مجله پیوند، ایسنا نوشت: در فروشگاه های سلاح و مهمات از کالیفرنیا تا نیویورک، مردم آمریکا از ترس تبعات شیوع کروناویروس در حال خرید حجم زیادی لوازم و تجهیزات جنگی هستند.

کرونا فروش اسلحه در آمریکا را افزایش داد

به گزارش ای بی سی نیوز، مردم آمریکا در حال مسلح کردن خودشان هستند. آن ها مقابل فروشگاه های سلاح و مهمات صف کشیده اند یا خرید آنلاین می کنند.

یک فروشگاه اینترنتی آمریکایی در ماه فوریه از افزایش 309 درصدی درآمدش و افزایش 222 درصدی معاملات خبر داد. این گروه میزان فروشش را بی سابقه توصیف می کند.

افزایش فروش سلاح و مهمات در آمریکا در شرایطی رخ می دهد که نیروهای پلیس این کشور عملیات های خودشان را به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش داده اند. برخی از ادارات پلیس آمریکا تنها به تماس های اضطراری واکنش نشان می دهند و مواردی شامل گزارش مفقودی و تصادف جزئی با تلفن حل و فصل می شود یا اینکه نیاز خواهد بود مردم شخصا به ادارات مراجعه کرده و گزارش بدهند.

آمارهای ملی از فروش تسلیحات که زیر نظر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) است، تا اوایل آوریل منتشر نمی شود. اما نادیده دریافت این حقیقت سخت به نظر می رسد.

در ایالت ویرجینیا، تقاضاها در ماه ژانویه به نسبت ژانویه 2019 با 86 درصد رشد روبرو شده است. این فرایند در فوریه ادامه یافت و بیش از 64 هزار خریدار به نسبت 39 هزار و 300 تن در فوریه گذشته، تحت بررسی سابقه قرار دریافتد. ماه مارس در ویرجینیا 35 هزار و 383 تن تحت بررسی سابقه قرار دریافتد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 355

به "کرونا فروش اسلحه در آمریکا را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا فروش اسلحه در آمریکا را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید