گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام توسعه یابد

به گزارش مجله پیوند، مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: باید گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام توسعه پیدا کند.

گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام توسعه یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا بهمن 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام گفت: جاذبه های گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد که ضروری است با توجه بیشتر به این حوزه بتوانیم تعداد گردشگران این حوزه را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: گردشگری دفاع مقدس نه تنها ترجمانی از ایثار رزمندگان اسلام، مقاومت و پشتیبانی توده مردم در پهنه مناطق عملیاتی و تأثیر پذیر از جنگ تحمیلی نابرابر بر علیه نظام نوپای ایران اسلامی است، بلکه منبع اصیل پاسداشت و تراوش ارزش های متعالی اتکا به قدرت بی انتهای خداوند، کوشش، ایثار، اخلاص و مقاومت در برابر دشمن برای جوانان امروز و آینده این سرزمین است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام عنوان نمود: استان ایلام با داشتن 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از مناطق مهم در زمان هشت سال دفاع مقدس بوده است که یادمان های بسیار دفاع مقدس در این استان وجود دارد.

وی گفت: با توسعه گردشگری دفاع مقدس علاوه بر رونق گردشگری استان فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس به عنوان میراث معنوی درون و بین نسلی نیز پاس داشته می گردد.

شنبه زاده گفت: با این کار می توان اقدام مفیدی در رابطه با مقابله با جنگ نرم و روانی دشمن نیز انجام داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 192

به "گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید